F.d. medlem Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 http://artpad.art.com/?j169jwjw108 Titta så konstigt det kan bli när man ritar med en touchpad (ett alternativ för mus på bärbara datorer). Skitsvårt. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Tyckte det såg bra ut innan bakgrunden lades till. Ser lite ut som Real från Ergo Proxy =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Jo, jag vet att jag överarbetade bilden. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 tycker ansiktet är alldeles för ljust... allt går i väldigt mörka nyanser men asniktet är helt vitt nästan helt utan skugga Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Tyckte den var cool och jag håller med den var lik Real i Ergo Proxy. Är det bara jag som tycker touchpad är skönare än vanlig datormus? Kanske är en vanesak ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 tycker ansiktet är alldeles för ljust... allt går i väldigt mörka nyanser men asniktet är helt vitt nästan helt utan skugga Var faktiskt meningen. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg