Chaud Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Hallå! Vet nån en sida som man kan beställa cosplaysaker från Bleach? t.ex en sån solhatt som urahara har. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 testat ebay? hittade ett exemplar, vet dock inget om kvalitet etc. Lång länk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaud Skrivet juni 27, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 27, 2006 Tack!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shirakawa Skrivet juli 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2006 Tack!! ingen orsak. hoppas du hittar det du söker efter^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Birdflyer Skrivet september 17, 2006 Anmäl Share Skrivet september 17, 2006 Hmm, vet inte om detta kan vara intressant men vi har börjat få in lite cosplay-tillbehör på mangani.se, ta en titt om du är intresserad. Annars är det bara att bege sig till närmsta verkstad eller symaskin och låta fantasin flöda :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kknd Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Tänkte bara posta en länk till en sida där man kan köpa T-Shirts med bleach tryck på som tex, ichigo eller kenpachi m.m. Detta är ju inte direkt något cosplay kläder men jag tänkte jag postar det här för jag hittade ingen tråd om kläder med anime tryck på hehe :D http://www.imageanime.com/bleachtshirts.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg