Izzy Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Ja, förmodligen. Jag har inte ritat på månader på grund av för mycket skolarbete. Lucky me. Man kan alltid hoppas att någon trots det orkar se på den här. http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/daisy.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Snyggt mönster! Tänker mycket på Tim Burton när jag ser den! Gillar att tjejen har fräknar, väldigt sött. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Som jag har skrivit på animanga, mycket söt => Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Stilrent och bra. :) Dessutom brukar inte pauser bara bringa dåliga resultat. Själv brukar jag ha en tendens att bli mer intresserad av ritandet och bli delvis bättre. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juni 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Sant det där med att uppehåll inte alltid är en dålig sak... Jag själv tenderar att ha lite bättre tålamod med mig själv när jag inte ritat på ett tag, vilket resulterar i bättre bilder. Tack för era svar :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Riktigt fin, jag diggar den där döskallen :) Fast jag undrar lite var hennes händer tar vägen, fast de kanske får plats där bakom precis, och hallå hon har juh inga ben ju! :S *förvirrad* svävar hon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Jag lyckas alltid imponera mig själv efter en paus i tecknandet. Så jag rekomenderar att ta en lite då och då. :) Bilden var verkligen fin. Väldigt annorlunda design på kläderna och vad det nu är som hänger ovanför henne, vilket bara är intressant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet juni 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Fast jag undrar lite var hennes händer tar vägen, fast de kanske får plats där bakom precis, och hallå hon har juh inga ben ju! :S *förvirrad* svävar hon? Alltså... bara för att jag inte har ritat dem, betyder inte det att de inte finns ;) ... och vad det nu är som hänger ovanför henne... Ram, Mustela... RAM!!!!11!! ;) Jag har sovit fyra timmar, jag tror att jag är trött... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 väldigt ren o snygg, lite tim burton över det, just med ramen :) snygga linjer ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Det är alltid kul att se dina bilder Izzy! Fina linjer, och bra mönster! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg