kakan Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Cosplay för både UppCon:08 och 09 är bestämda för min del, flaskis vet redan vad det blir för nåt på nästa UppCon..Håller det som en liten hemlis tills närmare inpå konventet tar plats ;) Kan ju avslöja vad det blir på 09 i alla fall: Dominic från Eureka Seven (har en Anemone också :3) (förstår inte varför hellis e rädd för oss Skatan XD) (varje gång jag ser krunaldo snacka med några personer brukar jag fråga om det är några jag borde veta vilka det är, hade jag inte gjort det hade jag inte haft denna bild :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Waah ser ju hemsk ut på bilden XD Varför skulle jag göra ett V-tecken? >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Waah ser ju hemsk ut på bilden XDVarför skulle jag göra ett V-tecken? >.< haha ^^ undrar vad du kollar på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Det var din dubbelblixt för redeyes som gjorde så! (som dock inte tog bort röda ögon ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Och Kakan skrämmer mig lite sådär, han har en pushig sida som bara dyker upp på uppcon :P Självklart blir man pushig på Uppcon, join the yaoi-club ffs. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 De var iaf trevliga människor. Men alltid detta med att filmer försvinner och förseningar ._. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tsukiko Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Önskar jag var där .____. men jag ska på nästa ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg