Exxus Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 suzuka helt ok serie men inte mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet oktober 21, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2006 Såg klart Panoponi dash och jag skäms lite för att jag inte har sett den tidigare, den var väldigt bra och rolig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Record of Lodoss War: Chronicles of the Heroic Knight Skönt med en serie med fantasy tema. Inte en särskilt djup serie men levererar vad den ska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Record of Lodoss War: Chronicles of the Heroic Knight Skönt med en serie med fantasy tema. Inte en särskilt djup serie men levererar vad den ska. Det är den på ~24 avsnitt aight? Tycker den var riktigt mysig, och bra mycket bättre än den dåligt gjorda miniserien på 12avsnitt(om jag minns rätt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Kannazuki no miko 12 avsnitts serie , första 5-7 episoderna är rätt småsega men sen tar det sig i slutet och allt som allt är det en bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 22, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2006 Record of Lodoss War: Chronicles of the Heroic Knight Skönt med en serie med fantasy tema. Inte en särskilt djup serie men levererar vad den ska. Det är den på ~24 avsnitt aight? Tycker den var riktigt mysig, och bra mycket bättre än den dåligt gjorda miniserien på 12avsnitt(om jag minns rätt). a, den va på 27 avsnitt. har inte sett de 12-13 avsnitten som e före dessa :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 ichigo mashimaro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ivan Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 fruits basket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 fruits basket *Ryser* En av dom sämsta anime jag sett, orkade inte ens se klart dom två sista avsnitten. Var för övrigt den sista anime jag såg innan jag slutade se anime under ett år typ. X_x Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 fruits basket Ojoj, gratulerar! Det är inte ofta man får se sådana välgjorda, finstämda guldkorn. (Kände jag var tvungen att balansera upp lite. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Nanoha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Sådärja, nu har man sett Mai Hime också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 23, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2006 Natsuiro no Sunadokei OVA & W ~Wish~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 onegai teacher Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Eureka Seven..Jag vet jag vet, med tanke på att det är just E7 så borde just jag sett klart på den för ett bra tag sen :P men fansubbarna till serien har varit så sega och de enda andra filer jag hitta av serien fungerade inte på min dator. Men nu! Men nu! ~åååh fy fan va jag e gla!~ B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragamyr Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 Ouran High School Host Club ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 24, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2006 onegai twins tyckte denna var väldigt blek jämfört med teacher. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Law of Ueki Tycker väldigt mycket om det. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 25, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2006 Aishiteruze Baby tyckte den var bra en stund, sen blir det lite "repeat" på hela serien och man kommer ingenstans känns det som Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet oktober 26, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2006 onegai twins tyckte denna var väldigt blek jämfört med teacher. True, fast den är fortfarande mycket bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 26, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2006 Lamune Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zopyrus Skrivet oktober 26, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2006 Golden Boy XD XD XD XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
denbästa Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Eureka seven ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Gravition ;3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 27, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2006 Kokoro Toshokan handlar om tre systrar som sköter om ett bibliotek uppe i bergen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg