Boda Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Fate stay night är vad han menar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Hah, okej. :P Men Beruseru? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 manger är dyyyyrt ;)... Får kanske turen att bli vän med en som har gantz serien, någon dag Tror tyvärr inte Gantz har släppts som pockets utanför Japan. Men du kan väl läsa på internet ? :) Ifall någon vet vart man kan få tag på det så får ni jättegärna pma en link ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 17, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2006 Såg precis klart Demonbane och den var ganska överaskande, trodde inte att jag skulle gilla den efter dom två första avsnitten men den visade sig bli mycket bättre senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 18, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 18, 2006 Black Lagoon säsong ett, men väntar ivrigt på två. "fucking irish" XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, spårade ur mot slutet tycker jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik B Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Hah, okej. :P Men Beruseru? Beruseru... KU Berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZabavaN^ Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Såg klart på Negima senast. Grymt bra Anime och längtar tålmodigt på säsong 2 av den. Slutet på Negima Grät riktigt mycket när asuna dog, och jag har aldrig gråtit till en film innan. Just nu ska jag te och kolla på den omtalade Naruto. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Just nu ska jag te och kolla på den omtalade Naruto. ^^ Visst om du gillar att plåga dig själv så... (kunde inte hålla mig) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 19, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2006 Såg klart på Negima senast. Grymt bra Anime och längtar tålmodigt på säsong 2 av den. dold för att undvika upprepning Rent av grät när Asuna dog , och jag har aldrig gråtit till en film innan. Just nu ska jag te och kolla på den omtalade Naruto. ^^ Inte för att jag tänkte se klart den, men det där var en rätt så fet spoiler -.- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZabavaN^ Skrivet augusti 20, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 Ändrat. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 20, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 Ändrat. ^^' Det finns ett smidigt märkord för avslöjande detaljer: [hide=Slutet på Bibeln]Jesus dör![/hide] Resultat (tryck på texten): Slutet på Bibeln Spoiler Jesus dör! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZabavaN^ Skrivet augusti 20, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 Huh? Har aldrig sett den funktionen innan. xD Tack för tipset. :) *Ändrar inlägget igen* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet augusti 20, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 20, 2006 Black Lagoon, Berserk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki-Chan Skrivet augusti 24, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 24, 2006 Rozen Maiden Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet augusti 27, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2006 Full Moon wo Sagashite Cute Cute Adventure är ju helt klart roligast! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stompe Skrivet augusti 28, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2006 Rurouni Kenshin, blev ganska mycket "därför att" när man såg sista avsnitten, men OVAn är ruskigt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BillyBigBurger Skrivet augusti 29, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2006 Hmm, det var längesen man tittade på anime. Kan det varit Neon Genesis Evangelion? Jo det var det nog. Ett par år sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Chobits, tycketr att historien är likadan som i dears. Viken anime var först? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet september 4, 2006 Anmäl Share Skrivet september 4, 2006 Chobits var först Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kokaburra Skrivet september 6, 2006 Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 senaste jag tittade klart på var Mahou Sensei Negima som föll mig i smaken, då jag gillade Love Hina väldigt mycket .) Väntar med spänning på säsong 2, samt the twelve kingdoms som jag har hört bara gott om ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 7, 2006 Anmäl Share Skrivet september 7, 2006 I My Me Strawberry Egg(s). Ganska bra, men den hade vissa ställen där den var en aning löjlig (barnslig). Nu håller jag på att arbeta mig igenom den aningen tråkiga serien Mahou sensei Negima. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet september 8, 2006 Anmäl Share Skrivet september 8, 2006 Interlude Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Soul link, lite hastigt slut för min del. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet september 9, 2006 Anmäl Share Skrivet september 9, 2006 Sky Girls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg