Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Ichigo 100% :( Fick lust att mörda någon när jag såg klart sista avsnittet, aja, ska ta och läsa mangan eftersom den ska vara mycket bättre än animen. Men vill att den ska komma ut på engelska så jag kan spendera pengar på den då jag ändå gillar serien. Mangan e på väg, har den förbeställd, och mangan _ÄR_ bättre... Du vet att det finns 5 OVA avsnitt med va? dom e helt ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Ichigo 100% :( Fick lust att mörda någon när jag såg klart sista avsnittet, aja, ska ta och läsa mangan eftersom den ska vara mycket bättre än animen. Men vill att den ska komma ut på engelska så jag kan spendera pengar på den då jag ändå gillar serien. Mangan e på väg, har den förbeställd, och mangan _ÄR_ bättre... Du vet att det finns 5 OVA avsnitt med va? dom e helt ok. Trevligt trevligt, visste att mangan skulle komma men inte när. Jo det känner jag till, får väl se till och få tag på dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 trr den skulle komma i maj. Om du gillade den så kanske du skulle titta på I''S. (nästan exakt samma story/typer av karaktärer) Nästan lite för likt, blandade ihop dom skit mycket ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Om du gillade den så kanske du skulle titta på I''S. Mangan får jag hoppas du menar. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 4, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2007 Om du gillade den så kanske du skulle titta på I''S. Mangan får jag hoppas du menar. :P Nja, tyckte I''S Pure va riktigt bra faktist! *Går och ändrar i top 10 från 2006 jag precis skrev* Men I''S mangan oxå i en klass för sig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A´s den var skitbra!!!!1!! Flaskis/någon när kommer Strikers? EDIT: ARGH! börjar inte förns april, Flaskis kunde du inte påtvingat mig serien lite senare i år, så jag kunde sett Strikers nu också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A´s den var skitbra!!!!1!! Flaskis/någon när kommer Strikers? EDIT: ARGH! börjar inte förns april, Flaskis kunde du inte påtvingat mig serien lite senare i år, så jag kunde sett Strikers nu också :) Annars har det ju stått när StrikerS börjar i min signatur i snart två månader :P Edit: StrikerS heter den (rätt skall vara rätt) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 OT: Är det någon skillnad på Mahou Shoujo Lyrical Nanoha och Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's ? Tänkte börja glo på den serien, verkar vara bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 A's är helt enkelt den andra säsongen. Varning för att de 4-5 första avsnitten i serien kan verka för generiska/tråkiga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Aha, tack så mycket. Jag som hade tänkt börja på A's, tur var väl det. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 A's är helt enkelt den andra säsongen. Varning för att de 4-5 första avsnitten i serien kan verka för generiska/tråkiga. hädelse! må du brinna i helvetet och aldrig förlåtas :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 A's är helt enkelt den andra säsongen. Varning för att de 4-5 första avsnitten i serien kan verka för generiska/tråkiga. hädelse! må du brinna i helvetet och aldrig förlåtas :P Åå har dreadisen äntligen sett Nanoha :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Jag gillade ju även de första avsnitten, men jag brottas med en kompis som vägrar fortsätta kolla på serien efter att ha sett första avsnittet, så jag ville lägga in en förvarning till dem som funderar på att kolla på den, så kalla mig inte hädare :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Jag gillade ju även de första avsnitten, men jag brottas med en kompis som vägrar fortsätta kolla på serien efter att ha sett första avsnittet, så jag ville lägga in en förvarning till dem som funderar på att kolla på den, så kalla mig inte hädare :P Att visa A's först fungerar mycket bättre har jag märkt. Personligen är jag klar med Yu Yu hakusho om 10sekunder :)(112 avsnitt gammal shounen <3) måste ha lite gammal shoujo nu, några förslag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 5, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Midori no Hibi Serien som helhet var rätt förutsägbar men skön på samma gång. Sen fanns det vissa höjdpunkter som höjde betyget ännu mer. som denna När syrran tar med dem till ett spa och killarna i hennes gäng börjar göra tricks "one man supplex" B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zackishe Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Såg senaste " Black cat " .. Riktigt skön serie igenom, riktigt fina action scener och bra tecknat också. Lite humor även här och bra handling , inte perfekt men bra.. Känndes som det var något som fattades ändå i denna, jag kännde likhet med Chrno crusade serien igenom men Chrno crusade var endå snäppet hetare. Slutet på Black cat var inte så vasst som jag hade hoppats på, sluta så.. hmm va ska man säga.. snabbt. Jag ger den 6.5/10, underhållande var den! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Slutet på Black cat var inte så vasst som jag hade hoppats på, sluta så.. hmm va ska man säga.. snabbt. Har för mig att serien lades i förtid av någon anledning, så om du vill ha ett bättre slut får du skaffa mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFool Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Chrno Crusade för femte gången. Bästa serien, starkaste slutet. Brinn på er som dissar! Annars NHK, avsnitten mot slutet förstörde nästan allting. Robotfighten mot slutet pwn3d! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Såg färdigt på X idag. MYCKET bra anime vill jag säga. :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Såg klart Happy Lesson idag, rätt sjyst serie med duglig komedi som höll sig bra från början till slut. Visuellt sätt var den kanske ingen 10a men den var söt på sitt sätt. Storyn var lite matt men tack det lilla antalet avsnitt så blev det faktist precis lagom. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 För mig så var dom senaste: Speed Grapher, Melancholy of Haruhi Suzumiya, och Welcome to the NHK!. Jag håller just nu på och kollar på Trinity Blood som verkar vara en helt ok vampyr anime. Jag kan varmt rekommendera alla tre serier som jag nyss sett. Welcome to the NHK! var en riktigt skön serie! Så fort jag hade sett första avsnittet så var jag bara tvungen och se igenom hela serien rakt igenom (24 avnitt). Jag har inte gjort det sen Wolf's Rain kom ut tror jag. Om ni inte Welcome To NHK!.. så gör det fort! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 För mig så var dom senaste: Speed Grapher, Melancholy of Haruhi Suzumiya, och Welcome to the NHK!. Jag håller just nu på och kollar på Trinity Blood som verkar vara en helt ok vampyr anime. Jag kan varmt rekommendera alla tre serier som jag nyss sett. Welcome to the NHK! var en riktigt skön serie! Så fort jag hade sett första avsnittet så var jag bara tvungen och se igenom hela serien rakt igenom (24 avnitt). Jag har inte gjort det sen Wolf's Rain kom ut tror jag. Om ni inte Welcome To NHK!.. så gör det fort! Alla serier du räknat upp där är riktigt bra, förutom Speed Grapher som jag inte kan uttala mig om för den har jag inte sett. (: Tycker dock Welcome to the NHK! var väldigt seg i dom första 5-6 avsnitten, men sen kom den igång! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Alla serier du räknat upp där är riktigt bra, förutom Speed Grapher som jag inte kan uttala mig om för den har jag inte sett. (: Tycker dock Welcome to the NHK! var väldigt seg i dom första 5-6 avsnitten, men sen kom den igång! Hmm.. Jag fastna ganska fort. Iofs innan jag kollat på den så hade jag sett hela Ergo Proxy (som jag också kan rekommendera) som ligger på 23 avsnitt. Så jag var ganska sugen på någon komedi/drama anime och den satt rätt bra i hjärtat faktiskt. Speed Grapher fick t.o.m pris för bästa horror/mystery anime 2005 av Anime Reactor. Den behöver inte vara bra för att ha fått pris, men jag tyckte faktiskt den var otroligt bra. Info länk (hoppas det är ok med denna sida): http://www.animenfo.com/animetitle,1650 ... apher.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Ergo Proxy ligger och väntar på att ses. Men Speed Grapher verkar intressant, ska jag ta och spana in! (/cry listan blir bara längre och längre, typ varje gång jag går in på AnimeNfo så hittar jag en ny serie i deras "Most recently reviewed" som jag måste se. Har typ 40-50 serier som bara ligger och väntar på att ses.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xinferis Skrivet februari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 9, 2007 Ergo Proxy ligger och väntar på att ses. Men Speed Grapher verkar intressant, ska jag ta och spana in! (/cry listan blir bara längre och längre, typ varje gång jag går in på AnimeNfo så hittar jag en ny serie i deras "Most recently reviewed" som jag måste se. Har typ 40-50 serier som bara ligger och väntar på att ses.) Hehe.. det är exakt likadant för mig! Har otroligt mycket och kolla på, men min ursäkt är att jag har haft fullt upp med lägenheten så det har tyvärr inte inte blivit så mycket anime tittande eller manga läsande. Kolla på Ergo Proxy! Jag fick faktiskt en känsla av Wolf's Rain när jag såg den. Jag vet inte varför, men jag gissar på att det är samma personer som gjort Wolf's Rain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg