Zaku Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 chrno crusade Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Fan va jag älskar Chrno crusade. Bästa serien ever. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 21, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's Riktigt fin(a) serie® :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Såg klart på Yakitate Japan igår, väldigt bra serie dock så spårade den ut i slutet där tyckte jag. Serien jag ska se nu blir nog Meine Liebe tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Soul-Link i går morse... kändes som ett påskägg som aldrig öppnades imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 29, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Såg nyss klart Golden Boy, riktigt bra serie. Undrar varför jag inte har sett den förut? Såg King of Fighters: Another Day tidigare idag också, alltså igår om man ska vara petnoga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
phreak Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 z0mg... var länge sedan, måste varit "Hungry Heart - Wild Striker" ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 1, 2006 Senast... det var ett tag sedan... kollar inte på så mycket anime nu för tiden... men jag såg senast klart på: Iriya no Sora, UFO no Natsu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dawwe Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Såg färdigt Peach Girl igår om jag inte minns helt fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juli 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 5, 2006 Såg klart DNA^2 förra veckan, här näst blir det att skyffla igenom Mahou Sensei Negima. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Såg klart RAY the Animation för ett par dagar sen. Den var småtrevlig, får betyget G- av mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erkefiende Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Planetes, bästa på väldigt länge. (Försöker glömma bort att jag såg slutet på Yakitate Japan igår) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Planetes, bästa på väldigt länge. (Försöker glömma bort att jag såg slutet på Yakitate Japan igår) Äntligen någon om håller med mig! Underbar serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Äntligen någon om håller med mig! Underbar serie. Här är en till, det är en av mina favoriter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juli 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2006 Äntligen någon om håller med mig! Underbar serie. Den ligger på min top5 listan - Riktigt bra serie. Såg klart Madlax här om dagen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Planetes, bästa på väldigt länge. (Försöker glömma bort att jag såg slutet på Yakitate Japan igår) Äntligen någon om håller med mig! Underbar serie. Det är väl inte ovanligt att folk gillar Planetes? Kvalitet, för tusan! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Planetes, bästa på väldigt länge. (Försöker glömma bort att jag såg slutet på Yakitate Japan igår) Äntligen någon om håller med mig! Underbar serie. Det är väl inte ovanligt att folk gillar Planetes? Kvalitet, för tusan! :) Inte med de jag har snackat med tidigare. Summan av kardemumman: det är en bra serie. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Såg färdigt Peach Girl igår om jag inte minns helt fel. Eller hur är den bäst?! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet juli 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 Såg klart på Japan för ett par dagar sedan och såg klart på Rune Soldier idag. Båda serierna var mycket bra XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juli 8, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 Såg klart på Shuffle! och Fate Stay/Night igår. Shuffle! är en helt godkänd harem serie men karaktärerna hade lite väl mycket mentala problem, började nästan tro att jag kollade på NGE ett tag där :P Fate Stay/Night var bra den med, dock så råkade det bli en 3 veckors paus mellan 1-17 och 18-24 så de sista avsnitten var det svårt att komma in i serien igen, men helt klart en bra serie. För övrigt så var Gilgamesh en hunk när hans hår låg ner XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nakashima_asuka Skrivet juli 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 såg klart genshiken igår :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet juli 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 8, 2006 Såg färdigt Hikaru no Go i förrgår... Jag saknar den :( , den var så bra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Soul-Link i går morse... kändes som ett påskägg som aldrig öppnades imo. Så precis klart den också och måste säga att det är en klockren kommentar om serien. Jag gillade ending sången dock :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 9, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2006 Wolf's Rain. "Good, but not great." The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Kommentarer överflödiga. City Hunter 3. Precis samma stoff som serie ett och två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 10, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2006 Noein - Mou Hitori no Kimi e helt klart en speciell serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg