Sneakan Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Såg klart Full Metal Panic: The Second Raid senast...har snart även sett klart på Fate/Stay Night. <3 Fate/Stay Night, riktigt nice anime imo, hoppas på att de gör fler avsnitt och förlänger serien typ, skulle faktiskt kunna funka;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Chrno Crusade Bra serie med ett riktigt starkt slut , inget överasskande slut men bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Chrno Crusade Bra serie med ett riktigt starkt slut , inget överasskande slut men bra :) Kanske världens bästa serie...! Själv är jag sjukt seg med att kolla för tillfället. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 *suck* håller med riktigt bra serie... fick nästan tårarna att titta fram ibland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 Jaja, jag ger väl Chrno Crusade en ny chans då. >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet januari 6, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 6, 2007 *suck* håller med riktigt bra serie... fick nästan tårarna att titta fram ibland. Nästan? Själv grätt jag som bara den på sista avsnittet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 dokoro-chan. söt men jag gillar inte slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 8, 2007 Såg klart Ōran Kōkō Hosuto Kurabu(Ouran High School Host Club) igår och den var riktigt rolig och bra. Varje avsnitt kändes som en fröjd, man skrattade rent ut sagt sig fördärvad igenom hela serien. Lite mer dramatisk framåt slutet vilket passade utmärkt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 9, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 9, 2007 Night Head Genesis Serie om två bröder med psykiska förmågor. Den är bra stundtals men tyvärr också rätt seg på sina ställen. Som helhetsbetyg får den iallafall godkänt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj Hobz Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Jag vet inte om detta gills... men såg Tokyo Godfathers idag. Jefligt bra film må jag säga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 10, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 10, 2007 Bokura ga ita <3, någon som vet om mangan finns att köpa på engelska? (orkar inte kolla :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guttso Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Bokura ga ita <3, någon som vet om mangan finns att köpa på engelska? (orkar inte kolla :P) Påminner: Berätta gärna lite om den och vad du tyckte istället för att bara skriva namnet :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Bokura ga ita är en sånn typisk shoujo anime, riktigt lik His and her Circumstances. En ganska normal tjej faller för den coolaste killen på skolan trotts att hon hatade honom från början. Sen kan ni resten tror jag ^^ Många vändningar och triangel relationer. Riktigt bra imo om man bortser från slutet som bara ropar "köp mangan". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 Mahoromatic - Automatic Maiden Mahoromatic: Summer Special Mahoromatic: Something More Beautiful Tyckte denna serie var riktigt bra . Kunde både vara rolig och allvarlig på sina ställe. Hade ett för mig väldigt passande slut med. Tyckte mig känna igen en röst i sista avsnittet, och visst det var ju Nobutoshi Canna B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Såg just klar på Legenden om nya snövit Pretear. Dög. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Har sett klart på Gundam Seed samt Destiny. Helt jävla underbara var dom båda enligt mig. Kan inte få nog, blir nog att se dom båda en vända till eller två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 12, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 12, 2007 Gundam seed e bland dom bästa serierna jag sett, dock tröttnade jag på att dom använde vissa scener typ 20ggr (ibland 4 ggr samma avsnitt). Storymässigt va den inte lika stark som GS heller. Men ändå värd att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 Onegai Teacher + ova 12 ep + 1 ova. Mycket humor och en bra mångd drama i ett par avsnitt, slutet passa iaf mig mycket bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 Onegai Sensei + ova 12 ep + 1 ova. Mycket humor och en bra mångd drama i ett par avsnitt, slutet passa iaf mig mycket bra :) Mhmm, första gången man ser den är det ren njutning (och sorg) rakt igenom. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 Undrar varje gång jag ser det varför somliga får för sig att den heter "Onegai Sensei"... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 De tror väl att det är originaltiteln och att Onegai Ti~cha bara är något licenserarna i USA kommit på :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet januari 13, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 13, 2007 aja, skrev bara som det stod på filen. ändrar ifall det nu knöt sig i magen hos er Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Mahoraba ~Heartful days~ Rätt trevlig serie med tyngden på humor , även om det finns viss drama med i bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Onegai Teacher Mycket snyggt gjord serie och bra handling. Även min sambo (som inte brukar tittar på mycket anime) tycket det var en mycket bra serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet januari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 14, 2007 Nu är frågan om man ska se Twelve Kingdoms, alla säger att den är så bra men jag vet inte, av någon konstig anledning känner jag mig inte lockad att se den. Inte alla, själv anser jag att det är en av dom sämre serierna jag har sett. Den är för lång, det händer aldrig någonting, den är allmänt tråkig med ointressanta karaktärer och den är verkligen inte avslutande. Men jag är inte så förtjust i fantasy heller så endel kan bero på det och så har alla olika smak. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg