Saya Skrivet december 22, 2006 Anmäl Share Skrivet december 22, 2006 Kimi Ga Nozomu Eien. Lyckades mycket väl med att få mig nedstämd. En av de bättre serier jag har sett på sistone. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 23, 2006 Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 Såg precis klart Ouran Host High School Club, gulligt måbra-slut. (: Rekomenderar den varmt åt alla, grymt rolig och älskvärd serie! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet december 23, 2006 Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 Jag såg om Hellsing här i mitten av veckan. Bra serie. Nu kan jag ta mig an OVA:erna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 23, 2006 Anmäl Share Skrivet december 23, 2006 The Third (TV) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Otome wa boku ni koishiteru Hyfsad serie på tolv avsnitt samt en kommande OVA. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Såg precis Kiki's Delivery Service, söt liten film som dom flesta andra Studio Ghibli filmer. (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Otome wa boku ni koishiteruHyfsad serie på tolv avsnitt samt en kommande OVA. Tack för påminnelsen. Glömde totalt bort att se sista avsnittet! Otome wa boku (onee-sama) ni koishiteru om ~45 minuter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 24, 2006 Anmäl Share Skrivet december 24, 2006 Såg precis klart Rozen Maiden Ouvertüre en mycket bra OVA på två avsnitt om Sugintou, min favorit karaktär i Rozen Maiden. Det är såhär en OVA ska vara enligt mig, dom ska fylla igen hål i serien och ge någonting nytt, inte bara användas för skämt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Sådär, nu har jag också sett klart Rozen Maiden OVA:n Ouverture. Riktigt bra OVA som verkligen gav mig det jag ville: en bra bakgrund över Suigintou och varför hon och Shinku blev ärkefiender. Både en hjärtvärmande och hjärtkrossande OVA som jag rekommenderar stenhårt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Såg nyss klart NHK, massa stök inför julen så lite å ta igen nu på anime sidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dorlemir Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Senaste jag såg "klart på" är Initial D, dock sett serien flera gånger men väntar på att säsong 5 ska komma. dock har jag nyss börjat kolla på KIBA, skapligt bra serie dock tråkigt att det inte finns fler delar ute =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zackishe Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Såg precis klart Spirited Away, måste säga att den var riktigt bra, animationerna gillade jag skarpt, just för att dem har en egen stil och är väldigt välgjorda också. Handlingen var bra, kan bara tänka mig vilken fantasi författaren har haft när denna gjordes... *Tummen upp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 25, 2006 Anmäl Share Skrivet december 25, 2006 Tactical Roar (TV) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet december 27, 2006 Anmäl Share Skrivet december 27, 2006 Welcome To the N.H.K=Välkommen till topplistan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 School Rumble S2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 Jag tycker denna tråd börjar spåra ur lite. Det vore roligare om folk kunde skriva något om serien och lite kommentarer om vad man själv tyckte om den. Att bara skriva namnet på serien och länka till en databassida är ju inget mer än enkelt spam. Eller är det bara jag som tycker så? :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 Jag tycker denna tråd börjar spåra ur lite. Det vore roligare om folk kunde skriva något om serien och lite kommentarer om vad man själv tyckte om den. Att bara skriva namnet på serien och länka till en databassida är ju inget mer än enkelt spam. Eller är det bara jag som tycker så? :| Håller med, och det är också vad jag gjort när jag skrivit någon ny serie jag sett. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 Eller är det bara jag som tycker så? :| Du är verkligen inte ensam om det... (:sleep:) Vi kanske ska starta en ny tråd där man MÅSTE skriva lite mer? Då får vi det som vi vill, och alla spammare kan hålla sig till den här tråden. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet december 28, 2006 Anmäl Share Skrivet december 28, 2006 Eller är det bara jag som tycker så? :| Du är verkligen inte ensam om det... (:sleep:) Vi kanske ska starta en ny tråd där man MÅSTE skriva lite mer? Då får vi det som vi vill, och alla spammare kan hålla sig till den här tråden. ;) Som ni säger, ni som skriver i tråden får skriva en liten sammanfattning om vad ni tycker om serien ni har sett. Annars förlorar den här tråden sin mening. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Jag håller faktigst med, även fast jag har syndat i denna fråga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Såg precis klart Welcome to the NHK! Riktigt trevlig anime, började lite segt men tog sen upp riktigt, dock så var den inget överdrivet. Men den hade ett intressant perspektiv, tog upp diverse nördsaker och hade humor. ^_^ Hade velat ha lite mer love love i slutet dock. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Såg precis klart Welcome to the NHK!Riktigt trevlig anime, började lite segt men tog sen upp riktigt, dock så var den inget överdrivet. Men den hade ett intressant perspektiv, tog upp diverse nördsaker och hade humor. :) Hade velat ha lite mer love love i slutet dock. :( Helt ok anime. Fast när jag införskaffade mig första volymen av mangan förstod jag varför han hallucinerar om konspirationer. Killen sniffar droger! Det togs väl bort i animen bara för att det är en tv-sändning, men det förklarade allt ;) Min senaste anime som jag såg klart är nog Otome wa Boku ni Koishiteru (OtoBoku). Det är något jag rekommenderar alla att se. Konceptet må vara ovanligt, vilket handlar om en kille vars sin nyligen avlidna morfars (eller farfars) testamente säger att han ska börja gå på en flickskola (utklädd till tjej). Det hela börjar lite småroligt, men serien utvecklas till en anime med djupa och älskvärda karaktärer, och vackra historier. Jag skulle nog placera den i min top-5 lista över bäst anime denna säsong, om inte top-3 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 29, 2006 Anmäl Share Skrivet december 29, 2006 Helt ok anime. Fast när jag införskaffade mig första volymen av mangan förstod jag varför han hallucinerar om konspirationer. Killen sniffar droger! Det togs väl bort i animen bara för att det är en tv-sändning, men det förklarade allt ;) Min senaste anime som jag såg klart är nog Otome wa Boku ni Koishiteru (OtoBoku). Det är något jag rekommenderar alla att se. Konceptet må vara ovanligt, vilket handlar om en kille vars sin nyligen avlidna morfars (eller farfars) testamente säger att han ska börja gå på en flickskola (utklädd till tjej). Det hela börjar lite småroligt, men serien utvecklas till en anime med djupa och älskvärda karaktärer, och vackra historier. Jag skulle nog placera den i min top-5 lista över bäst anime denna säsong, om inte top-3 ;) Det där förklarar en heeeeel del. :> Antar att det bara finns RAWs ute för Otome wa Boku ni Koishiteru 9-12? Hade tänkt skaffa den på direkten men hittade tyvärr bara fansubs för 8 episoder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 30, 2006 Anmäl Share Skrivet december 30, 2006 Tsubasa Chronicle säsong 1 Bra serie med riktigt skön musik till. Har ett sorts lugn i berättandet som inte många andra serier har, för det mesta är det riktigt trevligt. Rekommenderas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 30, 2006 Anmäl Share Skrivet december 30, 2006 Bra serie med riktigt skön musik till. Säg någon serie som använder sig av musik gjord av Yuki Kajiura där soundtracket inte är skönt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg