Orrin Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Senaste jag såg klart vara Mahou shoujo lyrical Nanoha, Nanoha A's och Kashimashi. Alla tre var bra serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Senaste jag såg klart vara Mahou shoujo lyrical Nanoha, Nanoha A's och Kashimashi. Alla tre var bra serier. <3 ! Själv har jag inte sett klart något på länge. Har istället en låång lista på serier jag sitter med mitt i som jag aldrig tar mig orken att avsluta :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taco Ninja Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 senaste jag såg klart var Samurai champloo.. Arrr varför tog den slut!? VILL HA MER.. Detsamma kände jag efter sett Elfen lied :sleep: båda var för korta och för bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Earth Girl Arjuna (地球少女アルジュナ) Den duger la ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Jigoku Shoujo (TV) En riktigt bra serie. En av dem bästa jag sett på länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet december 11, 2006 Anmäl Share Skrivet december 11, 2006 Själv har jag inte sett klart något på länge. Har istället en låång lista på serier jag sitter med mitt i som jag aldrig tar mig orken att avsluta :P Det har varit samma sak för mig en tid nu, men sen så kom jag igång igen för några dagar sen. Har också en ganska lång lista av serier att se nu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Grenadier (TV) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Grenadier (TV) blä. den är inte bra alls. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 nja, tyckte den var hyffsad iaf för att vara en 12 avsnittare. Visst , man ska ju inte börja se den och förvänta sig ett mästerverk direkt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Trinity Blood Högt betyg på denna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Oseam. Trögstartad, men blir bättre framåt slutet. Ändå ingenting supersevärt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LoboSolitario Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Ehm... det bör vara Wolf's Rain. Var så längesedan jag såg någon, har varit utan nedladdnings-program ett bra tag *host, host* Nej, jag har inte råd att köpa serier på DVD om jag inte vet att jag kommer att gilla den. Är inte direkt miljonär :/ Men dem jag gillar köper jag. Vilket jag tror är väldigt vanligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 GunGrave. INte det bästa jag sett, men helt ok på sina ställen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 13, 2006 Anmäl Share Skrivet december 13, 2006 Gungrave och Wolfs rain är båda <3 (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Såg My Neighbour Totoro igår, så grymt bra och söt! =^.^= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Såg My Neighbour Totoro igår, så grymt bra och söt! =^.^= jag fick den importerad på orginal från japan från min flickvän <3 <3 <3 <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Såg My Neighbour Totoro igår, så grymt bra och söt! =^.^= jag fick den importerad på orginal från japan från min flickvän <3 <3 <3 <3 Gimme gimme gimme <3<3<3<3 (Filmen that is, inte din flickvän >_< ) http://www.blocket.se/vi/10249720.htm?ca=13_s Denna vore rätt fräsch att köpa! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pew Pew Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Såg My Neighbour Totoro igår, så grymt bra och söt! =^.^= jag fick den importerad på orginal från japan från min flickvän <3 <3 <3 <3 Gimme gimme gimme <3<3<3<3 (Filmen that is, inte din flickvän >_< ) http://www.blocket.se/vi/10249720.htm?ca=13_s Denna vore rätt fräsch att köpa! du får ingenting :P jag funderar seriöst på att slå till på annonsen. tack :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Lugnt :P Dra upp massa bilder här isåfall! Skulle köpte den själv men köpte nyss en dator för 24k så jag har inte råd med massa impulsköp. Ska köpa en till stor hårddisk nu med så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kaishen Skrivet december 14, 2006 Anmäl Share Skrivet december 14, 2006 Kimi Ga Nozomu Eien...Riktigt bra, kom upp i min topplista av den här genren.Jag rekommenderar den här till alla den är både tragisk och vacker på sina sätt,(Se den och gilla den) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Z0nE Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Maburaho http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=3078 Bra bra. Väldigt rolig att titta på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zackishe Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Såg nyss klart Chrno Crusade, gillade den starkt! Gillade även slutet enormt! Anime slutet var bättre än manga slutet, blir tårögd bara jag tänker på det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 16, 2006 Anmäl Share Skrivet december 16, 2006 Shakugan no Shana (TV) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 vill hålla med, slutet i chron är bland det bästa slut jag sett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 17, 2006 Anmäl Share Skrivet december 17, 2006 Berserk , blev sugen på animen efter läst lite manga :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg