JockeII Skrivet november 28, 2006 Anmäl Share Skrivet november 28, 2006 Du gillar Fate/Stay night iallafall, grymt bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Tokyo Godfathers Gick precis på tv, helt ok film. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seth Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Naruto för 4:e gången :P fjärde... ;) Aja, själv har jag sett dessa närmaste dagarna; Melancholy of Haruhi Suzumiya Black Blood Brothers Aishiteru ze Baby Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 29, 2006 Anmäl Share Skrivet november 29, 2006 Higurashi no Naku Koro ni Helt ok serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Brave Story (movie) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet november 30, 2006 Anmäl Share Skrivet november 30, 2006 Utawarerumono, riktigt bra serie tyckte jag Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Tsubasa Chronicle säsong 2 - Någon som vet om det är helt slut nu ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 säsong två ska vara slut ja. säsong tre har jag för mig drar igång i mars/april. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 säsong två ska vara slut ja. säsong tre har jag för mig drar igång i mars/april. Ah , det kommer en säsong 3 ( var lite det jag undra men forumlera mig inte så värst bra :) ) Har även nu sett klart Wolfs Rain Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Black Blood Brothers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet december 1, 2006 Anmäl Share Skrivet december 1, 2006 Saikano. Riktigt fin serie på tretton avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 2, 2006 Anmäl Share Skrivet december 2, 2006 Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora Bra serie, synd att den bara är sex avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 4, 2006 Anmäl Share Skrivet december 4, 2006 Fate/stay night Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 4, 2006 Highschool girls och sedan Utawarerumono. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Natsuki Crisis, en OVA från -94. Mest hjärndöd kampsportsaction, men har sin charm. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Shinigami no Ballad: momo the girl god of death Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ela Skrivet december 5, 2006 Anmäl Share Skrivet december 5, 2006 Gundam SEED Elfen Lied Kimi Ga Nozumu Eien RahXephon I princip alla helt underbara! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet december 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 6, 2006 Tsukuyomi Moon Phase, en kavalkad av kattöron och fallande järnskålar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Såg just klart på Gravitation. Helusel rakt igenom faktiskt. Shuichi måste vara den mest irriterande huvudpersonen som någonsin har förekommit i någon berättelse, någonsin! Det är synd, för grundidén är bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suffer Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Tokko och Gantz tok bra Helt enkelt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taro_kun84 Skrivet december 8, 2006 Anmäl Share Skrivet december 8, 2006 Full Metal Panic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet december 9, 2006 Anmäl Share Skrivet december 9, 2006 Midori no Hibi Riktigt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Fullmetal Alchemist ska ta och se filmen ikväll Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet december 10, 2006 Anmäl Share Skrivet december 10, 2006 Fullmetal Alchemist: The Movie - Conqueror of Shambala Bra film. tyckte slutet var lite lamt , men som helhet är serien + filmen rätt bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg