Skatan Milla Skrivet november 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Annars vare nog Cowboy Bebop för ett tag sedan och den sög... Skit kass serie! WTF!? edit: Allvarligt dock.... WTF!!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 ... Shira no Toki Annars vare nog Cowboy Bebop för ett tag sedan och den sög... Skit kass serie! W-T-F? Hur kan någon överhuvud taget påstå att denna underbara serie suger? Med dess underbara stämning, grymt stilrena karaktärer. dess otroliga flyt... SKÄMS! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Fram med inkvisitionsbrasorna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Fram med inkvisitionsbrasorna! Precis! Man kan ju inte låta folk ha åsikter heller, det är ju första steget till anarki! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Fram med inkvisitionsbrasorna! Redan ett steg före Dxtr Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Fram med inkvisitionsbrasorna! Precis! Man kan ju inte låta folk ha åsikter heller, det är ju första steget till anarki! >) Skatan, du är seg på att läsa pm-spam förresten ;) :P Edit: Jag tycker fortfarande Bebop är dålig o_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 det är väldigt omoget gjort, inte mobbar jag folk som inte gillar gundam seed äh, ja har fortfarande inte orkat ta mig igenom mer än första avsnittet av bebop och då somnade jag, men sen har ja iofs inte orkat se hela elfen lied heller... får väl ta å se den snart så att vissa 08or inte blir flintisar de vore ju förskräckligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Va inte sett klart elfen lied än Dread hur lägne ska jag tjatta på dig :P Börjar ju bli flintis Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Precis sett klart Gundam seed. Tilltala mig inte alls, helt för enformig/statisk för att jag skulle tycka om den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Tbh så gillar jag inte Cowboy Bebop heller, tråkig som bara den. :/ Edit: Fast å andra sidan var det väldigt länge sen jag såg den, mycket möjligt att jag skulle gilla den om jag såg den igen! Men dom serier som har prio på att ses om just nu är Blood+ och FMA. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 True love story Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 Loveless Någon som vet ifall det kommer komma en säsong 2 på denna? Tycker slutet är lite väl öppet B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 Va inte sett klart elfen lied än Dread hur lägne ska jag tjatta på dig :PBörjar ju bli flintis mjo ja vet... tror ja ska se den snart :P f.ö. så ingen misstolkar mig så var mitt förra inlägg menat å vara lite ironiskt... ja, jag har redan gett upp om att finna folk med bra smak och vett(?) här på forumet :P funderar också på att ge bebop en chans till, men de får bli när ja har lite mer tid över. för att inte komma alldeles för lång ifrån topicen, så den senaste jag såg var nog Stellvia no universe igen. Helt enkel en fenomenal serie (jag är mycket för mecka och sciencefiction har ja märkt). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 happy world Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 7, 2006 Anmäl Share Skrivet november 7, 2006 f.ö. så ingen misstolkar mig så var mitt förra inlägg menat å vara lite ironiskt... ja, jag har redan gett upp om att finna folk med bra smak och vett(?) här på forumet :P Så du syftade allt på mig! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Guardian Hearts Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bomer Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Senaste var nog Full Metal Alchemist (älskade den serien) blev tvungen att kolla om den (:))b Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Senaste jag såg klart var Utawarerumono och Ai no Kusabi. Utawarerumono var helt underbar :D men blev lite förvirrande på slutet. Hörde någonstans att det skulle komma en film om den :) . Ai no Kusabi (yaoi på HÖG nivå) var också helt underbar men man blev lite deprimerad på slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 ... Shira no Toki Annars vare nog Cowboy Bebop för ett tag sedan och den sög... Skit kass serie! W-T-F? Hur kan någon överhuvud taget påstå att denna underbara serie suger? Med dess underbara stämning, grymt stilrena karaktärer. dess otroliga flyt... SKÄMS! Ingen aning men den sög rätt så rejält iaf! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Ingen aning men den sög rätt så rejält iaf! :P Tur du kan motivera dig iallafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 To Heart Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Ja, det var Haibane Renmei, underbar serie, gillade den skarpt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Senaste jag såg klart var Tsukuyomi moonphase, jag vet jag borde skämmas som inte har sett den tidigare. Den var väldigt bra allafall, men jag hade väl inte räknat med någonting annat eftersom det är en Shaft serie. Haibane Renmei är en av mina absoluta favorit serier, roligt att höra att andra här gillar den också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mirre Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Haibane Renmei är en av mina absoluta favorit serier, roligt att höra att andra här gillar den också. Ja, det roliga är att jag kom i kontakt med serien genom en tidning jag köpte i Holland. "AniWays" tror jag den hette. På baksidan var den en bild på den och jag kände direkt att detta får jag kolla upp. Det slutade ju ganska lyckat. Riktigt mysig serie, gillar mystiken i den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet november 8, 2006 Anmäl Share Skrivet november 8, 2006 Mushi-shi en väldigt bra serie enligt mig =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg