Skatan Milla Skrivet oktober 28, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Higurashi no Naku Koro ni, sådär mysigt annorlunda serie med inslag av lätta psykstörningar samt gore, och inte att glömma alla lolisar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 The vision of escaflowne , härlig serie med en suverän intro låt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 The vision of escaflowne , härlig serie med en suverän intro låt :) Haha, precis vad jag också såg klart på idag! Serien greppade dock aldrig riktigt tag i mig, men bra var den! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Såg om Stjärnornas sköldemärke - eller vad det kan tänkas heta - så jag kan se uppföljarna (för första gången). Verkligen en höjdare bland scifi-anime. The vision of escaflowne , härlig serie med en suverän intro låt :) Suveränt soundtrack i helhet, skulle jag vilja påstå. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Såg om Stjärnornas sköldemärke - eller vad det kan tänkas heta - så jag kan se uppföljarna (för första gången). Verkligen en höjdare bland scifi-anime. Stjärnornas Baner? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Såg om Stjärnornas sköldemärke - eller vad det kan tänkas heta - så jag kan se uppföljarna (för första gången). Verkligen en höjdare bland scifi-anime. Stjärnornas Baner? Nää, det är ju Banner of the Stars. Jag menade Crest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Såg om Stjärnornas sköldemärke - eller vad det kan tänkas heta - så jag kan se uppföljarna (för första gången). Verkligen en höjdare bland scifi-anime. The vision of escaflowne , härlig serie med en suverän intro låt :) Suveränt soundtrack i helhet, skulle jag vilja påstå. :) a, det var härlig musik genom hela serien, ville bara trycka lite på introt ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Såg om Stjärnornas sköldemärke - eller vad det kan tänkas heta - så jag kan se uppföljarna (för första gången). Verkligen en höjdare bland scifi-anime. Stjärnornas Baner? Nää, det är ju Banner of the Stars. Jag menade Crest. ojsan, men kanske heraldik isf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 2x2=Shinobuden Härligt galen komedi B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus N Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Escaflowne: A Girl in Gaea Lite besviken på filmen efter ha sett en riktig bra tv serie om den timmarna innan. Som i tv serien riktigt skön musik, men storyn håller inte alls så bra, sedan att de har som det kännts lite "rushat" slutet gör inte saken bättre. Får se till merparten av de man kommer ihåg blir från serien som är riktigt bra och se till att glömma lite från filmen ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 28, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2006 Stjärnornas baner - mer av det goda, helt enkelt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 29, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2006 Stjärnornas baner II - jösses, vad spännande! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet oktober 29, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2006 Stjärnornas baner Stjärnornas baner II Du och dina försvenskningar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 29, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2006 Du och dina försvenskningar :P Jag kan inte hjälpa det, svenska titlar låter så exotiska och häftiga. :D Och du glömde Stjärnornas sköldemärke ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet oktober 29, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 29, 2006 Idag såg jag klart Trigun. En rättså bra anime, lite seg i början tycker jag dock. Animationen var inte heller den bästa, och Trigun ska ju inte vara så gammal... Iallafall en sevärd anime, enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuppia Skrivet oktober 30, 2006 Anmäl Share Skrivet oktober 30, 2006 Jag såg klart Chrno Crusade igår kväll. Helt okej men väldigt trist slut. Såg även Wolfs Rain för inte så länge sedan den är så himla bra men skulle velat ha ett annat slut. //Y Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 Stjärnornas baner III - ett trevligt och småroligt återseende. Nu är jag himla nyfiken på fyran, som bara finns i bokform. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scorpio Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 såg klart Eureka seven för någon dag sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 1, 2006 Anmäl Share Skrivet november 1, 2006 KashiMashi ~Girl Meets Girl~ Jag såg självklart avsnitt 13 OVAn också. Dock förstår jag att man blir lite paff av att se avsnitt 12 som "avslutet". Riktigt fin serie som fångade mig totalt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drawen Skrivet november 4, 2006 Anmäl Share Skrivet november 4, 2006 Måste varit ginga densetsu weed Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exxus Skrivet november 5, 2006 Anmäl Share Skrivet november 5, 2006 Tog en stund men nu har man kollat igenom : Inuyasha tv series Inuyasha the Movie: Affections Touching Across Time Inuyasha the Movie 2: The Castle Beyond the Looking Glass InuYasha the Movie 3: Swords of an Honorable Ruler Inuyasha the Movie 4: Fire on the Mystic Island Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet november 5, 2006 Anmäl Share Skrivet november 5, 2006 Hmm... Monster tror jag? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet november 5, 2006 Anmäl Share Skrivet november 5, 2006 Såg klart Ergo Proxy för nån dag sedan. Jag fattade ingenting. Aimen var bra animerad och tecknad men fattar fortfarande inte vad allt gick ut på och vad som var meningen med serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet november 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Samurai Champloo för 3dje gången, vad jag tycker om den serien säger väll sig självt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dxtr Skrivet november 6, 2006 Anmäl Share Skrivet november 6, 2006 Bleach - fast serien är iof inte klar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg