Sebbe Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Hej! När kommer butiken på anime.se öppna? Och, har den någonsin varit öppnad? Tacksam för svar! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Nej sidan öppnade den 30 mars så vi har inte hunnit öppna den sektionen, men "det kommer när det kommer" som man bruakr säga. Ha tålamod ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juni 18, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2004 undrar också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet juni 23, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2004 Jag har kontakt med en leverantör av anime och manga, men jag har inte hunnit få till ett _bra_ butiksscript som passat ännu. Tyvärr är har jag fullt upp med jobb och privatliv så det går lite långsamt fram för sajten just nu, men eftersom sommaren är i antågande är det väl ingen som gråter om det dröjer till hösten. Men kommer upp det gör den, jag kan bara inte säga när. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
north_star Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 FEL...vi vill ha den nu.....d finns inte många bra sidor att köpa manga o anime på Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Ja, vad vill du? Jag föredrar att kallas vid förnamn. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Hm, jag undrar om man kunde få en kort beskrvinig om ungefär vad som kommer att säljas. Kommer det finnas anime.se t-shirts, muggar och liknande tuffa saker? Kanske en Herid mjukis eller en Mustachio lösmustasch? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet augusti 14, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 14, 2004 Psst, det ryktas om att det ska gå att köpa partier av Herids afro när butiken väl öppnar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Det är kul att se ett intresse ang. butiken som är på väg, vad som kommer att säljas är dock lite tidigt att annonsera nu förutom det vanliga. Anime filmer bör komma att finnas på butiken annars skulle jag bli förvånad. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 Hehe, jo.. men Herid Fel's lockar skulle inte sitta helt fel :D butiken kommer väl nångång får vi hoppas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet augusti 19, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2004 Hehe, jo..men Herid Fel's lockar skulle inte sitta helt fel :D butiken kommer väl nångång får vi hoppas. Herid, bara att ställa upp nu, dina fanboys behöver dig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 wow! jag ska köpa en alldeles egen bit av herid och rama in den! :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cobra_666 Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Kommer ni att sälja bootlegg eller?....Skämt :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet november 11, 2004 Anmäl Share Skrivet november 11, 2004 Japansk originalmanga kanske? B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
navyfusion Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Kommer butiken överhuvudtaget öppnas nån gång eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet december 3, 2004 Anmäl Share Skrivet december 3, 2004 Är påven muslim? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg