Hoppa till innehåll
Anime.se

Fotbolls-VM

Pixelgamer
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

första halvlek var imo, ganska tråkig, men i andra så satte det fart och blev en rikitg underhållande match!

och det blev 2-2 önskar bara att det vore 2-1 så som vi, Sverige total vände spelet i andra halvlek, vi dominerade helt klart engelsmännen imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fy fan det där var jobbigt att se, har skrikit mig ganska hes nu. Har nog aldrig sett Sverige vara så bra på att lägga hörnor, det hade lika gärna kunnat blivit 3-2 eller 4-2.

Vilka anfallare vill ni se på lördag då? Jag vet allafall att jag vill se Allbäck och Henke.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blev väl 2-0? Orkade inte se klart...

Tyckte det var rätt kul att domaren flinadede när han gav rött kort till svensken.

Ja nu är VM över för min del, rätt så ointressant när inte Sverige är med längre.

PS. Mexiko tog ju ledningen mot Argentina :P 1-1 nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blev väl 2-0? Orkade inte se klart...

Tyckte det var rätt kul att domaren flinadede när han gav rött kort till svensken.

Ja nu är VM över för min del, rätt så ointressant när inte Sverige är med längre.

PS. Mexiko tog ju ledningen mot Argentina :P 1-1 nu...

jo, Vm är i stort slut för mig med... kanske att man ser finalen, men inte mer. Tyckte det var ganska dålig stil av domaren att flina när han gav kortet... kändes som om han tänkte något i stil med, one chance in a lifetime to give a red card during a Vm-åttondelsfinal(?:P)... hur som helst för jävligt var det, dömde ju för ingenting mot oss imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tur för Sverige att Tyskland var så snälla så dom bara gjorde två mål på oss, för så som dom spelade ut oss så hade det kunnat blivit betydligt värre.

Nåja får hoppas att Tyskland vinner VM nu så att man kan skämmas lite mindre, det är bättre att bli utslagna av världsmästarna än av några som åker ut i kvarten. Argentina kommer allafall få det tufft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jäkligt kaxigt av domarn att le så där när han gav kortet, blev nästan förbannad på honom.

Dålig stil när det händer en själv. Men hade en Tysk fått det så hade nog vi fnissat tillsammans med domaren.

Jag skulle tycka det var kaxigt oberoende på vilken spelare han ger det till

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade på Nederländerna-Portugal i bakgrunden här. Två röda kort, skulel inte förvåna mig omde t blir nåt mer :P Massa bråk verkade det som...

EDIT: Nu ligger nån skadad igen...

EDIT2: Tre gula kort till i samma situation

EDIT3: Två gula kort till

EDIT4: En utvisning till

EDIT5: Nu kom fjärde utvisningen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter