Dread Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 mina med, mer eller mindre... håller med, hoppas att vi gör ett mål EDIT: JAAAAAAAAAAA!!!!!11!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1-1!!!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Yes. Underbar kvittering. :) EDIT: Woa! Farligt nära ytterligare ett mål där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Amen schiesse, nu sprack mina resultat också :/ EDIT: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Synd, så som Sverige skärpte sig i andra hade de förtjänat att vinna, eller åtminstone oavgjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 första halvlek var imo, ganska tråkig, men i andra så satte det fart och blev en rikitg underhållande match! och det blev 2-2 önskar bara att det vore 2-1 så som vi, Sverige total vände spelet i andra halvlek, vi dominerade helt klart engelsmännen imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Riktigt bra match, och äntligen Henke! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Fy fan det där var jobbigt att se, har skrikit mig ganska hes nu. Har nog aldrig sett Sverige vara så bra på att lägga hörnor, det hade lika gärna kunnat blivit 3-2 eller 4-2. Vilka anfallare vill ni se på lördag då? Jag vet allafall att jag vill se Allbäck och Henke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 21, 2006 Jo Allbäck var riktigt bra i matchen faktiskt ^^ Henke tyckte jag inte syntes så mycket om jag ska va ärlig. Såg den hemma hos någon person här i Laxå. Alla hörnor var spännande som tusan, var det en 11 stycken eller så? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Tror Sverige får det riktigt svårt mot Tyskland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Tror Sverige får det riktigt svårt mot Tyskland. Helt klart, men resultatet blir 2-1 till Sverige. (säg inte att de var jag som skvallra :P) EDIT: FY FAN!!!!!!11!!!!1!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Detta började ju inte så bra :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Tjae...jag är ju i egenskap av tysk faktiskt nöjd. (Diplomatiskt nog?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Förutom en rutten domare som satt barnvakt åt Tyskland, som spelade bra nog utan hans hjälp, så var det väl en ordentlig match. Dock så kunde ju Sverige ha "försökt" i de första 10 minuterna. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Det blev väl 2-0? Orkade inte se klart... Tyckte det var rätt kul att domaren flinadede när han gav rött kort till svensken. Ja nu är VM över för min del, rätt så ointressant när inte Sverige är med längre. PS. Mexiko tog ju ledningen mot Argentina :P 1-1 nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Det blev väl 2-0? Orkade inte se klart...Tyckte det var rätt kul att domaren flinadede när han gav rött kort till svensken. Ja nu är VM över för min del, rätt så ointressant när inte Sverige är med längre. PS. Mexiko tog ju ledningen mot Argentina :P 1-1 nu... jo, Vm är i stort slut för mig med... kanske att man ser finalen, men inte mer. Tyckte det var ganska dålig stil av domaren att flina när han gav kortet... kändes som om han tänkte något i stil med, one chance in a lifetime to give a red card during a Vm-åttondelsfinal(?:P)... hur som helst för jävligt var det, dömde ju för ingenting mot oss imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Sant, vet flera som blev sura på den där domaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Jäkligt kaxigt av domarn att le så där när han gav kortet, blev nästan förbannad på honom. Argentina mot Mexiko var en bra match, väldigt spännande mot slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Tur för Sverige att Tyskland var så snälla så dom bara gjorde två mål på oss, för så som dom spelade ut oss så hade det kunnat blivit betydligt värre. Nåja får hoppas att Tyskland vinner VM nu så att man kan skämmas lite mindre, det är bättre att bli utslagna av världsmästarna än av några som åker ut i kvarten. Argentina kommer allafall få det tufft. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Jäkligt kaxigt av domarn att le så där när han gav kortet, blev nästan förbannad på honom. Dålig stil när det händer en själv. Men hade en Tysk fått det så hade nog vi fnissat tillsammans med domaren. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Jäkligt kaxigt av domarn att le så där när han gav kortet, blev nästan förbannad på honom. Dålig stil när det händer en själv. Men hade en Tysk fått det så hade nog vi fnissat tillsammans med domaren. Jag skulle tycka det var kaxigt oberoende på vilken spelare han ger det till Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Hade på Nederländerna-Portugal i bakgrunden här. Två röda kort, skulel inte förvåna mig omde t blir nåt mer :P Massa bråk verkade det som... EDIT: Nu ligger nån skadad igen... EDIT2: Tre gula kort till i samma situation EDIT3: Två gula kort till EDIT4: En utvisning till EDIT5: Nu kom fjärde utvisningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Låter mer som ett slagsmål det där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Jäklar vilken match, de var inte direkt bästa vänner mot slutet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 rena lekstugan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg