Orrin Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Satt också och hoppades på att Australien skulle vinna, men tyvärr så vart det inte så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Satt också och hoppades på att Australien skulle vinna, men tyvärr så vart det inte så. Nope, blev lite för mycket för dom på slutet av matchen. Men detta kanske var straffet för att du vann över Japan innan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Nope, blev lite för mycket för dom på slutet av matchen. Men detta kanske var straffet för att du vann över Japan innan :) Hehe ja det var oförlåtligt men dom fick sitt straff ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Så jävla skönt att se Sydkorea slå in 1-1 målet. Hoppas verkligen inte Frankrike går vidare. Argentina tror jag mer och mer går hela vägen. Vinner Sverige över England skulle inte en semi vara fullt omöjlig för Sverige. Brasilien går väl lite så där på halvfart, dom gör det som krävs. Blir nog final för Brasilien, men där blir det ingen vinst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Så jävla skönt att se Sydkorea slå in 1-1 målet. Hoppas verkligen inte Frankrike går vidare. Vadårå? Frankrike har verkligen förtjänat att gå vidare efter vad som hände förra VM. Men Sydkorea har ett bra lag och de spelar grymt rolig fotboll. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Så jävla skönt att se Sydkorea slå in 1-1 målet. Hoppas verkligen inte Frankrike går vidare. Vadårå? Frankrike har verkligen förtjänat att gå vidare efter vad som hände förra VM. Men Sydkorea har ett bra lag och de spelar grymt rolig fotboll. Fransmännen har inte imponerat än och ska därför inte gå vidare. Sedan är det en annan sak om de förtjänar eller ej. Då kan man rabbla upp massa lag som förtjänar. Heja trinidad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 19, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 19, 2006 Fransmännen har inte imponerat än och ska därför inte gå vidare. Sedan är det en annan sak om de förtjänar eller ej. Då kan man rabbla upp massa lag som förtjänar. Heja trinidad! Frankrike kan inte imponera med en sådan laguppställning, inte Brasilien heller för den delen. Tycker det är ett lustigt argument om jag ska vara ärlig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Fransmännen har inte imponerat än och ska därför inte gå vidare. Sedan är det en annan sak om de förtjänar eller ej. Då kan man rabbla upp massa lag som förtjänar. Heja trinidad! Frankrike kan inte imponera med en sådan laguppställning, inte Brasilien heller för den delen. Tycker det är ett lustigt argument om jag ska vara ärlig. Dom KAN inte imponera med en sådan uppställning, men dom FÖRTJÄNAR att gå vidare på grund av vad som hände i VM för fyra år sedan? Det jag menar är att kan de inte vinna över lag jag anser dom borde vinna över så ska de inte gå vidare. Sedan vore det kul att se storlag missa åttondel. Roligt att se de små lagen kämpa för kung och fosterland, som tex Sydkorea som spelat fin. Serbien-Montenegro hörde jag bara hade släppt in 1 mål under kvalet, och vad jag vet från fotboll så är inte det något höjdarlag, nu fick de iofs storstryk av VMs kanske hetaste lag, Argentina. Nu räcker det att de slår Togo med fina siffror och att SydKorea och Schweiz spelar lika för att vinna gruppen. Frågan är om gamlingarna klarar det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Dom KAN inte imponera med en sådan uppställning, men dom FÖRTJÄNAR att gå vidare på grund av vad som hände i VM för fyra år sedan? Det är en del av det ja, men de har inte lyckats sätta in något mål på väldigt länge (innan sydkorea) även om de skapar många chanser. Detta är också sista mästerskapet för vissa franska fotbollsprofiler som jag verkligen vill se i större matcher där de brukar vara bättre (antagligen för bättre motivation, vad vet jag). Roligt att se de små lagen kämpa för kung och fosterland, som tex Sydkorea som spelat fin. Visst är det roligt att se de små lagen gå vidare, det är det alltid ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urax Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Roligast hittils i VM: Sydkoreas fans som hade stor fest i Leipzig efter 1-1 mot Frankrike det festades hela natten och staden blev riktigt nersmutsad. Vad gör koreanerna då? Jo dom städar upp efter sej man kunde se koreaner som mitt i natten i Leipzig gick och städade efter sej. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Därför det är så rent och ordentligt i i en del sydostasiatiska städer. Mina kusiner som bor utanför Leipzig och hade varit inne på natten var också imponerade av det hela. Sykoreaner är tydligen också roliga att festa med. Här (Karlstad) ser det ofta ut som på en soptipp efter en vanlig helg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Ja, vi borde ta in fler ostasiatiska invandrare så kanske det blir lite renare även i Sverige och Karlstad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Eller införa lite á la Singapore lagar och påföljder för nedskräpning. Dagens matcher. Bra att inte Tyskland och Sverige spelar samtidigt. 16.00 Ecuador - Tyskland Costa Rica - Polen 21.00 Sverige - England Paraguay - T&T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Dagens matcher. Bra att inte Tyskland och Sverige spelar samtidigt. Word! Ska bli en spännande match mellan Ecuador och Tyskland. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 vad tror ni för resultat då (Sverige - England)? själv tror jag på 1 - 1 eller 2 -2, då 1 -1 är troligast, skulle iofs vara skoj ifall Sverige vinner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 vad tror ni för resultat då (Sverige - England)? 1-1 eller 1-0 till England. Hoppas dock Sverige vinner, skulle vara grymt kul för grabbarna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Tror att det blir 0-0 eller 1-0 till Sverige, båda lagen har haft svår för att göra mål i år. Samt att Sverige har varit mycket bättre i sina tidigare matcher än vad England har varit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Nu blev jag glad. Den här matchen verkar iaf bli rolig och inte ett sömnpiller som för många andra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Dom KAN inte imponera med en sådan uppställning, men dom FÖRTJÄNAR att gå vidare på grund av vad som hände i VM för fyra år sedan? Det är en del av det ja, men de har inte lyckats sätta in något mål på väldigt länge (innan sydkorea) även om de skapar många chanser. Detta är också sista mästerskapet för vissa franska fotbollsprofiler som jag verkligen vill se i större matcher där de brukar vara bättre (antagligen för bättre motivation, vad vet jag). Ja det har du rätt i. Skulle vara kul att se gamle zigge spela som en gud igen. Var väl mot Brasilien 98 då de vann med 3-0 som Zidane verkligen visade vart skåpet skulle stå. Men Barthez, är han fortfarande lika bra? Tycker han vaktat Frankrikes bur sedan urminnes tider. Har de inga andra bra målvakter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Roligast hittils i VM: Sydkoreas fans som hade stor fest i Leipzig efter 1-1 mot Frankrike det festades hela natten och staden blev riktigt nersmutsad. Vad gör koreanerna då? Jo dom städar upp efter sej man kunde se koreaner som mitt i natten i Leipzig gick och städade efter sej. XD Hahaha! Det bästa och mest respekterade jag hört på länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Tycker han vaktat Frankrikes bur sedan urminnes tider. Har de inga andra bra målvakter? Jo de har en annan bra målvakt (som faktiskt är bättre) men Frankrike har ett speciellt lag, gamlingarna Zidane, Viera osv. bestämmer nästan mer än deras förbundskapten. De hade tydligen krävt att Barthez skulle stå i målet, for old times sake :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 England vinner idag, det kan jag sätta den enda ringen på! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Fy vad lågt.... Inte lika lågt som Glocalnet.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Det börjar ju inte direkt bra. Men det var ju mest en tidsfråga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 20, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 20, 2006 Hittils så kan båda mina gissningar gå in ^^ Hoppas Henke nickar en fin boll i mål i andra halvlek. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg