Hoppa till innehåll
Anime.se

Fotbolls-VM

Pixelgamer
 Share

Rekommenderade inlägg

Waaah vilken seger, snacka om länge man väntade på det där målet! Togs ju ända till 89:e minuten innan Sverige med Ljungbergs nick spikade resultatet.

Jag brukar aldrig kolla på fotboll annars men det här var ritkigt spännande. Sjukt många lägen Sverige hade, och så nära flera gånger, vi har helt klart värda den här segern mot Paraguay.

Var det några fler här som såg matchen kanske? :)

PS. Snacka bara allmänt om fotbollen om ni känner för det såklart! Tror ni Sverige komer till slutspel? Vinner Trinidad över Paraguay? Och vad tycker vi om horhusen i Tyskland?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det kan tolkas som en förlust när Sverige körde en "draw" med Trinidad och tobago... (T&T i resten av inlägget) Vi borde vunnit den IMO, även om vi antagligen underskattade dem. Det är iaf så jag tänker på när jag hör Sverige och förlust än så länge i VM. (men är inte insatt)

Så då är Sverige vidare nu lr? såvida inte T&T vinner med typ 5-0 mot Paraguay, lr det är iaf vad folk har berättat för mig (jag är ingen vidare fotbollsfantast, men lite snappar jag upp).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kunde inte låta bli...

soccerteam3bg.th.jpg

Tycker nästan det var lite småsynd att inte T&T orkade hålla ut 10 minuter längre mot England, och att de inte fick in bollen när de var så nära.

England - T&T 0-1

Tänk vilka rubriker i Sun och Times. Och vad som skulle ha hänt med Svennis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan tolkas som en förlust när Sverige körde en "draw" med Trinidad och tobago... (T&T i resten av inlägget) Vi borde vunnit den IMO, även om vi antagligen underskattade dem. Det är iaf så jag tänker på när jag hör Sverige och förlust än så länge i VM. (men är inte insatt)

Så då är Sverige vidare nu lr? såvida inte T&T vinner med typ 5-0 mot Paraguay, lr det är iaf vad folk har berättat för mig (jag är ingen vidare fotbollsfantast, men lite snappar jag upp).

England har 6 poäng med +3 i målskillnad.

Sverige har 4 poäng med +1 i målskillnad.

Trinidad & Tobago har 1 poäng med -2 i målskillnad.

Paraguay har 0 poäng och -2 i målskillnad

Vinner England med 1-0 över Sverige har Sverige 0 i målskillnad. Då krävs det att T&T vinner med 3-0 över Paraguay. England kan även vinna med 2-0, då behöver T&T vinna med 2 mål. osv osv tror jag. peace

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men då är det lugnt, vi ska ändå banka engelsmännen iofs räcker det med lika om ja räkna rätt. Men jag skulle bli mkt besviken ifall vi inte gick vidare.

snygg bild DB.

Jag tycker det vore klart kul om England slår Sverige, samtidigt som Paraguay lägger sig bara för att de är så besvikna och sura, så att Trinidad och Tobago vinner med 5-0 eller nåt! "VMs sämsta lag" T&T i kvartsfinal vore ju en sensation! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tittar på Brasilien mot Australien, jag hoppas verkligen de senare vinner för de har varit bäst!

Påtal om 1-0 mot Paraguay så var det mäktigt! Var på hultsfredsfestivalen när det blev mål, aldrig varit med om en sådan folkfest innan, det var helt otroligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter