Pixelgamer Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Waaah vilken seger, snacka om länge man väntade på det där målet! Togs ju ända till 89:e minuten innan Sverige med Ljungbergs nick spikade resultatet. Jag brukar aldrig kolla på fotboll annars men det här var ritkigt spännande. Sjukt många lägen Sverige hade, och så nära flera gånger, vi har helt klart värda den här segern mot Paraguay. Var det några fler här som såg matchen kanske? :) PS. Snacka bara allmänt om fotbollen om ni känner för det såklart! Tror ni Sverige komer till slutspel? Vinner Trinidad över Paraguay? Och vad tycker vi om horhusen i Tyskland? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Jag kastade väl ett getöga på den nån gång, efter sveriges första förlust som var lagom pinsam så bestämde jag mig för att inte kolla på några av våra matcher förrns det verkligen gäller! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Vadå för förlust? Min mamma pratade också något om en förlust, vad är detta för något? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Det kan tolkas som en förlust när Sverige körde en "draw" med Trinidad och tobago... (T&T i resten av inlägget) Vi borde vunnit den IMO, även om vi antagligen underskattade dem. Det är iaf så jag tänker på när jag hör Sverige och förlust än så länge i VM. (men är inte insatt) Så då är Sverige vidare nu lr? såvida inte T&T vinner med typ 5-0 mot Paraguay, lr det är iaf vad folk har berättat för mig (jag är ingen vidare fotbollsfantast, men lite snappar jag upp). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Jo Trinidad & Tobago (Hallå varför heter de så?! jobbigt juh! är det två länder eller?) måste vinna mot Paraguay och Sverige förlora mot England för att de ska hamna på samma poäng, målskillnaden har jag ingen koll på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Jobbade kväll idag, så vi lyssnade på radion. Är inte särskilt intresserad av fotboll jag heller, men det var skönt när målet väl kom :) Heja Sverige! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Kunde inte låta bli... Tycker nästan det var lite småsynd att inte T&T orkade hålla ut 10 minuter längre mot England, och att de inte fick in bollen när de var så nära. England - T&T 0-1 Tänk vilka rubriker i Sun och Times. Och vad som skulle ha hänt med Svennis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Det kan tolkas som en förlust när Sverige körde en "draw" med Trinidad och tobago... (T&T i resten av inlägget) Vi borde vunnit den IMO, även om vi antagligen underskattade dem. Det är iaf så jag tänker på när jag hör Sverige och förlust än så länge i VM. (men är inte insatt) Så då är Sverige vidare nu lr? såvida inte T&T vinner med typ 5-0 mot Paraguay, lr det är iaf vad folk har berättat för mig (jag är ingen vidare fotbollsfantast, men lite snappar jag upp). England har 6 poäng med +3 i målskillnad. Sverige har 4 poäng med +1 i målskillnad. Trinidad & Tobago har 1 poäng med -2 i målskillnad. Paraguay har 0 poäng och -2 i målskillnad Vinner England med 1-0 över Sverige har Sverige 0 i målskillnad. Då krävs det att T&T vinner med 3-0 över Paraguay. England kan även vinna med 2-0, då behöver T&T vinna med 2 mål. osv osv tror jag. peace Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 men då är det lugnt, vi ska ändå banka engelsmännen iofs räcker det med lika om ja räkna rätt. Men jag skulle bli mkt besviken ifall vi inte gick vidare. snygg bild DB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... eam3bg.jpg Tama-nee <3<3<3 :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 men då är det lugnt, vi ska ändå banka engelsmännen iofs räcker det med lika om ja räkna rätt. Men jag skulle bli mkt besviken ifall vi inte gick vidare.snygg bild DB. Jag tycker det vore klart kul om England slår Sverige, samtidigt som Paraguay lägger sig bara för att de är så besvikna och sura, så att Trinidad och Tobago vinner med 5-0 eller nåt! "VMs sämsta lag" T&T i kvartsfinal vore ju en sensation! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Source? Känner bara igen Shinobu. XD Och ja, satt och kollade själv igår fast jag är halvt aktiv anti-fotbollsmänniska. :B Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Hehe jo vore kul om T&T kom långt, men efter gruppspelet är det väl åttondelsfinal först? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Source? Känner bara igen Shinobu. XD Om man börjar med vänster bak: 1 Shinobu (2x2) 2 Rin (F/sn) 3 Shippon (Stellvia) 8 Konomi (TH2) 11 Tamaki (TH2) 4&5 kommer jag inte på namnen, resten ingen aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Boll - Onsokumaru. ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Om man börjar med vänster bak:1 Shinobu (2x2) 2 Rin (F/sn) 3 Shippon (Stellvia) 8 Konomi (TH2) 11 Tamaki (TH2) 4&5 kommer jag inte på namnen, resten ingen aning. Möjligtvis någon aning om skapare av bilden? :) (sorry för OT) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 målvakten är lunermaria hawk ifrån Gundam Seed Destiny och breve till vänster är väl ifrån KGNE Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 målvakten är lunermaria hawk ifrån Gundam Seed Destiny och breve till vänster är väl ifrån KGNE Mitsuki? Kan omöjligt vara. helt anna hårfärg och ögonfärg :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Ingen aning vem som gjort den. Såg den på futaba. Argentina var rätt snabba med sitt första mål iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 10an ser ut som hon lilla tjejen i Soul link. tyvärr kommer ja inte på vad hon heter nu. 11 hon rosa håriga i Soul link tack vare "öronen" i håret. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Det är lite skillnad att se Argentinas passningspel om man jämnför med Sveriges, 2-0 målet var grymt snyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 16, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Vilka mötte Argentina? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 Serbien-Montenegro Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Jajuste var det inte 6-0 eller nåt sånt? ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 18, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 18, 2006 Tittar på Brasilien mot Australien, jag hoppas verkligen de senare vinner för de har varit bäst! Påtal om 1-0 mot Paraguay så var det mäktigt! Var på hultsfredsfestivalen när det blev mål, aldrig varit med om en sådan folkfest innan, det var helt otroligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg