sepeMuLLe Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 håller på med en ny karaktär, är klar (och nöjd) med byxor hår kropp osv, men jag har lite problem med hur jag ska designa kläderna för överdelen. ^^ såhär långt har jag kommit (röda linjerna markerar hjälp sträck och klädlinjer). Kom gärna med tips och idéer! :D Jag är intresserad av anatomisak fel också ;) Vet inte om man fattar vinkeln på vänstra underarmen eller om jag borde förtydliga det. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Har huvudvärk, ska snart äta som tur är, men det jag lyckades uppfatta var att hennes uppsträckta arm var lite kort. Om du själv sträcker upp armen så märker du att du kan böja armen i 90 grader över huvudet. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Lite kort? okay, ska kolla in det... tanken med posen var att det ska se ut som hon ska hugga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Kanske såhär? Vad vet jag, slängde bara ihop något lite fort. Självklart behöver du inte följa det till punkt och pricka utan utveckla det gärna och för guds skull inte de färgerna jag använde XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 hihi, hippie färger ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Jag tycker att svärdet är lite som en såndär perspektivsynvilla. Hon håller svärdet bakom huvudet, men hennes andra hand håller om svärdet, framför huvudet. Det nya klädförslaget tycker jag passar bra, hoppas det bli bra :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet juni 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Mustela, de haru fan rätt i ^^ får bli nått annat "hållbart" i den handen ;D tack för förslagen, inväntar fler! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg