Doddis Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Blood Desert Sunset The Doll of Pain The Doll of Death Twillight Rainbow The Reaper kommentera :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 The Doll of Death faller mig i smaken mest ^^ Creepy häftig docka =3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Du menar "oekaki" va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 The DoD skulle jag lätt kunna tänka mig ha som en tavla hemma ^^ The Reaper var också riktigt fin, färgerna var bra! Den där blåa tror jag inte jag förstår riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 16, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 16, 2006 The DoDdis ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 17, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 17, 2006 Wow, riktigt coola bilder. Oekaki/pixelart är nog helt din grej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Gillar stilen! Du har blivit bättre Doddis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Gillar stilen! Du har blivit bättre Doddis! Jag instämmer helt! Fortsätt såhär Doddis ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 tycker att twilight rainbow e mycke sämre än alla de andra... ta väck den från ditt vackra galleri xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smeagol Skrivet juni 26, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2006 Har sett dina andra verk för en tid sedan, under annat nick. Men detta såg ju riktigt bra ut! Fint jobbat, lillen. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg