F.d. medlem Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Hejsan folket. Eftersom detta inte är något oseriöst och att det dessutom är sevärt så postar jag i allmänt. Detta är inte anime-relaterat eller har med Japan att göra men det är animation i allra högsta grad! Några elever på en fransk skola vid namn Gobelins har gjort ett slutarbete som går ut på att göra en animerad kortfilm, antingen i 3D eller på det traditionella viset. Jag tycker att ni ska ta och kolla igenom dem för det är väldigt hög kvalité och man kan få sig ett gott skratt. Klicka här för att ladda ner kortfilmerna (rekommenderar personligen Pyrats) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 De var otroligt snyggt gjorda allihopa tycker jag! Och bra framförallt :D Personlig favorit är även för mig Pyrats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 15, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 15, 2006 Ja de var absolut välgjorda och lustiga! :) Tänkte bara kolla på nån men blev att ja kolla på samtliga, diggade kyckligen, i slutet av nån av dem, som försökte se ut som en guldfisksskål ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg