Sebbe Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Hej! Tänkte att det i denna tråd skulle diskuteras lite om Magic Knight Rayearth animen.. Funderar nämligen på att köpa den, så det skulle vara kul att höra vad ni andra tycker! :P Någon som vet vart jag kan hitta en MKR-trailer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Jag hade väldigt roligt med den i alla fall. Idag är den inte lika nydanande som den var när den kom, men den är fortfarande klart sevärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Tyckte den liknade Sailor Moon och Fushigi Yuugi väldigt mycket, så jag tröttnade ganska fort. Gillar du den typen av anime så gillar du säkert Magic Knight Rayearth också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Tyckte den liknade Sailor Moon och Fushigi Yuugi väldigt mycket, så jag tröttnade ganska fort. I mina ögon var den miltals från Fushigi Yuugi och Sailor Moon. Själva sagan kanske är lik, men det är å andra sidan aldrig vad jag ser efter. CLAMPs saker har alltid en extra twist. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg