doppler Skrivet februari 27, 2016 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2016 Men var i helsefyr är själva animéradion? Jag har ett vagt minne att de lade upp avsnitt 83 på deras facebook-sida, men sedan dess kan jag inte hitta det. Har abstinensen fått mig att börja hallucinera? Det fanns uppe någon timme, sen försvann det av någon anledning. Tyvärr hann jag inte lyssna på det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 14, 2016 Anmäl Share Skrivet april 14, 2016 Animéradion-TV - Fairycon 2016Fairycon i Kalmar. Det blir hoppborg, karaoke och Pokémon-rum. Men också James Bond-museet och matresa till Öland.Animation: Alice EngströmMusik: ODiN - Mawaru (Neguse Remix) Jag fick mig några goda skratt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 17, 2016 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2016 De gamla pod-avsnitten har numera börjat dyka upp på deras youtube-kanal. https://www.youtube.com/channel/UCs-6Yi6N00GuIcvzuopURMA 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikari no Hohenheim Skrivet augusti 17, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2016 Tecken på att nya avsnitt är på ingång, måntro? Snälla sig att nya avsnitt är på ingång. Vad har det gått nu, två år? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 17, 2016 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2016 Apropå de där gamla avsnitten, har ni tänkt på att de heter Animéradion men i bilderna till de uppladdade poddavsnitten så skriver de Animèradion? Det tänker jag på, hela tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet september 10, 2018 Anmäl Share Skrivet september 10, 2018 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 7, 2018 Anmäl Share Skrivet november 7, 2018 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 8, 2018 Anmäl Share Skrivet november 8, 2018 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 31, 2019 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2019 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikikomori Skrivet oktober 6, 2019 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2019 (redigerade) Den 2015-03-08 vid 13:43 sa Sceleris: I Youtube-beskrivningen länkar de till en torrentfil till avsnitten. (Olyckligtvis dåligt namngivna, så filerna ligger huller om buller när man har ett system som kör med teckentabellsortering, dvs A före a och 012 före 13.) Länken resulterar i en 404. Vet någon om denna torrent fortfarande finns kvar? Eller om avsnitten finns tillgängliga någon annanstans? Det skulle onekligen vara intressant och trevligt att kunna lyssna på dom äldre avsnitten igen. Redigerad oktober 6, 2019 av Hikikomori Tillägg av text. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 6, 2019 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2019 48 minuter sedan sa Hikikomori: Länken resulterar i en 404. Vet någon om denna torrent fortfarande finns kvar? Eller om avsnitten finns tillgängliga någon annanstans? Det skulle onekligen vara intressant och trevligt att kunna lyssna på dom äldre avsnitten igen. Jag gjorde en ny torrent. Kan också lägga upp på webbserver, men börjar så här. Animeradion.torrent Det finns också 45 avsnitt på deras Youtube-sida. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikikomori Skrivet oktober 7, 2019 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2019 @Sceleris Tack för hjälpen. Jag ser fram emot att fixa med det hela och att sedan dyka ned i att lyssna om avsnitten. Är dom fortfarande sorterade enligt följande eller har du sorterat om det hela för att reflektera hur dom sändes och släpptes? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet oktober 7, 2019 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2019 7 timmar sedan sa Hikikomori: @Sceleris Tack för hjälpen. Jag ser fram emot att fixa med det hela och att sedan dyka ned i att lyssna om avsnitten. Är dom fortfarande sorterade enligt följande eller har du sorterat om det hela för att reflektera hur dom sändes och släpptes? Jag har döpt om dem. De flesta avsnitt har haft en avsnittsbeteckning i namnet, men ibland på ett sätt som, som sagt, inte gjort dem teckentabellmässigt sorterbara. Ex: Animeradion avs. 1.m4a Animeradion-72.mp3 Animeradion-74.mp3 Animeradion-julspecial-avs.-73.mp3 Animéradion avs. 10.m4a Animéradion avs. 20.m4a animeradion-avs.-2.mp3 animeradion-avs.-9.mp3 podcast-2.mp4 (avsnitt 0, förf.anm.) Så jag gav dem som synes i torrentfilen namn enligt “Animeradion-nn.m4a” (eller “.mp3” där ingen m4a kom ut) där nn står för numret. Sorterbart i Windows så väl som i Unix. 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hikikomori Skrivet oktober 7, 2019 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2019 @Sceleris Tack för att du tog dig tid att få ordning på hela kalaset. Jag hade nog gjort det själv annars då jag vill ha ordning och reda på saker och ting. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet mars 30, 2020 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2020 Är det någon som seedar Scellan's torrent med alla avsnitt av Animéradion? Har helt plötsligt väldigt mycket tid till förfogande tack vare det rådande läget i vårat rike och även annorstädes, så det vore ju ypperligt att dra ner dom här avsnitten för att minnas tillbaka kring våra vänners upptåg i alla dom olika avsnitten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 30, 2020 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2020 6 timmar sedan sa sucraM: Är det någon som seedar Scellan's torrent med alla avsnitt av Animéradion? Jag gör nu, säg till om det inte fungerar. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet april 6, 2020 Anmäl Share Skrivet april 6, 2020 @Sceleris Tack för hjälpen! Jag lyckades att få ner allt till slut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 7, 2020 Anmäl Share Skrivet april 7, 2020 21 timmar sedan sa sucraM: @Sceleris Tack för hjälpen! Jag lyckades att få ner allt till slut. Det var dock inte min förtjänst, mitt program listar att jag inte har laddat upp en enda kilobyte på den torrenten. 😅 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg