Dread Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 håller med ovan, dem har en häftig stil, speciellt på den senaste! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Mjo visst utvecklas du, men tänk på folds, och att saker som hamna närmare "kameran/betraktaren" (hennes vänsterfot till höger på bilden) Blir större. så den foten / vaden är för små. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Krikke-chan, ska jag vara ärligt så har jag saknat dig, jag har inte sett dig posta på ett tag, lr DU kanske har det men jag har inte märkt det xD, men iaf NILLE DU UTVECKLAS =D FORTSÄTT SÅÅÅ och kolla på PÅ FOLDS, T-shirt och sånt, och kolla hur de andra gör Öh det var allt xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Mjo visst utvecklas du, men tänk på folds, och att saker som hamna närmare "kameran/betraktaren" (hennes vänsterfot till höger på bilden) Blir större. så den foten / vaden är för små. :) Stämmer inte alltid. Detta stämmer om personen i fråga är väldigt nära kameran. Om personen nu är 5-10 meter ifrån så blir det inte en vidare stor storleksskillnad. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet januari 31, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 Ser ju faktist riktigt bra ut, hoppas vi kommer få ser mer. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet januari 31, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet januari 31, 2007 @Krikke-chan: Tack som fan ='D <3 Jag ska kämpa på ^^ @Dread: Tack så mycket :'] Kul att höra. @sepeMuLLe: Hat @ klädveck :'< ondska i dess renaste form. Av nån anledning har jag svårt att lära mig dem, det vill inte fastna i skallen min D: Tack så mycket för kommentaren ^^ @Paddan: Tackar ^^ heh, skönt att det inte står helt stilla då ;D jo, ja, måste ta tag i klädvecken mera O: @Denny: ...vi säger att den här personen är 5-10m ifrån då, k? ;P @Satou-kun: Tack så mycket =) Och mera lär ni få se XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K-chan Skrivet februari 1, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2007 Krikke-chan, ska jag vara ärligt så har jag saknat dig, jag har inte sett dig posta på ett tag, lr DU kanske har det men jag har inte märkt det xD, men iaf Ojoj, man blir ju glad här! ^^ Jag har inte vart på sidan på ett bra tag, så jag tänkte kika in igen! OT: Mycket stor utveckling som sagt, bara några små anatomiska fel kanske. Ansiktena ser nästan för bra ut, otroligt fina! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 5, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 5, 2007 Heh, tack Krikke-chan ^^; Fast jag hoppas på att kunna göra bra mycket bättre ansikten framöver ^_^ Självporträtt Umm, updatering :C: TITTA, jag fick till och med färg på läpparna och näsan, vilken bonus :'] Öhh...nej jag kan inte rita/måla blänk i håret på ett bra sätt så det vart skitfult och samma gäller solen i bakgrunden. Det är en sol >:'[ -skyller på att jag har för några färgpennor- Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ewkn Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 snyggt! tänkte på bilden Mitsuki-1.png, tänk på att axlarna trycks ner utav all kraft när en person står på armarna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet februari 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 17, 2007 snyggt! tänkte på bilden Mitsuki-1.png, tänk på att axlarna trycks ner utav all kraft när en person står på armarna :) Tackar C: Tack för tipset ^^; Ska ha det i åtanke tills nästa gång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet mars 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Bump. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet mars 10, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Ser bra ut, det enda du borde öva på är väl hur du applicerar färgerna. Just nu ser det lite osäkert ut. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet mars 10, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 10, 2007 Tack så mycket! :'] Jao, jag var väldigt random med att slänga på färgen DX särskilt skuggningen. Hm...håret har jag klart svårast för, hur jag än bär mig åt så slutar det bara med att det ser...smutsigt ut DX Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arla-kanninen Skrivet mars 11, 2007 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 ah, det där med håret tror jag att jag kan hjälpa litegrann med. När du har gul som grundförg ska man faktiskt inte använda mörkare gul för att skugga utan en färg mer åt det rödare hållet, samma gäller för skinnet som beror på att solljuset inte är helt vitt (tror jag det är i alla fall) fast ekwn borde kunna ge mycket bättre tips då jag själv inte är jätteduktig på färgteori. Annars bra känsla i bilden men inte så förtjust i ramen eller hur du klippte av henne precis vid tröjkanten. Keep it up :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet mars 11, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet mars 11, 2007 Ah, tack så mycket =) Får pröva det nästa gång ^^ Nu känns det bara som en...röra >.< Heh, ramen kladdade jag bara dit lite fort i tristess X] Och..jag ville göra hela kroppen men hon började bara som en kladd, längst ner på pappret så... Tack igen ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg