Sceleris Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 7. Pani Poni Dash OP 1 ;) Whoops, blandade ihop dem. Men de är båda bra! :> (Har inte ens sett serien, men jag lyssnar på soundtracket.) Edit: Fan, Sceleris knep 6an medans jag satt och skrev/funderade :P Morgonstund har guld i mund, elle' nå'. >:D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 7. Pani Poni Dash OP 1 ;) Whoops, blandade ihop dem. Men de är båda bra! :> (Har inte ens sett serien, men jag lyssnar på soundtracket.) Skäms på dig! Jag har snart kollat klart serien, och jag skäms att jag inte sett den tidigare :/ f.ö är OP2 bäst ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 hatar detta, kan inte en enda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 9. Gantz Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 5. Ghost hunt såg nyss avsnitt 3 :P får en å tänka på spiderman filmerna 10 kanske starzinger (SF Saiyuuki Starzinger ) eller eventuell Åskbåten som den heter på svenska kan ja tänka mig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 9. Gantz Så var det ja! Suuuuuck massa anime och soundtracks som jag blev av med när jag sålde min gamla dator och köpte en ny. ;_; Hade kommit på den annars. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 1. Idag i klass 5-2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Bara 2 och 8 som saknas nu. Facit syns i originalposten när admin fixat [hide]. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 1. Idag i klass 5-2 Där hade vi det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Ledtrådar 02 är ED från säsong 2 av en i Japan populär sportanime som startade 2004.08 är en 26 avsnitt lång shoujo-serie från i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 2. Major? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Rätt, bara åttan kvar nu då. Videon igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 8. Bokura ga ita Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 24, 2006 Anmäl Share Skrivet november 24, 2006 Rätt, och därmed var alla lösta. Någon annans tur nu då. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Yo kompis, tolla nu hem den här MP3:n (6,1 MB) och börja gissa! Inge' fancy-smancy med siffror och studsande bollar, bara vitt brus mellan ljudklippen. Nio låtar är öppningslåtar, elva är avslutningslåtar, en är en instickslåt (tänk "God Knows" i Suzumiya Haruhi no Yuuutsu), och en är bakgrundsmusik. Två av låtarna är från filmer. En av animéerna har varit med förut. Om nu undrar vilka som har varit med förut har jag framställt denna lista. zOMG spojlurs/facit Spoiler (Titlar och låtinfo från ANN.)01. Genocyber (1994) OP [sayuri Shimizu: Fairy Dreamin'] 02. Macross: Do You Remember Love? (1984) IN [Mari Ijima: Ai, Oboete Imasuka] 03. Samurai X: Trust and Betrayal (1999) BGM [Taku Iwasaki: The Will] 04. .hack//SIGN (2002) OP [see-Saw: Obsession] 05. Please Twins! (2003) OP [KOTOKO & Hiromi Sato: Second Flight] 06. Betterman (1999) OP [uyontana] 07. Ring ni Kakero 1: Nichibei Kessen Hen (2006) ED [Marina del ray: Shining Like Gold] 08. Arjuna (2001) ED ep. 9 [Maaya Sakamoto: Sanctuary] 09. El Hazard 2 - The Magnificent World (1997) ED [?: Nemurenai Yoru ni Ha] 10. Mahoujin Guru Guru (1994) ED1 [Aki Okui: Wind Climbing] 11. Oh My Goddess! (1993) ED [The Goddess Family Club: Congratulations] 12. Angelic Layer (2001) ED1 [HAL] 13. Cromartie High School (2003) ED [Kunio Suma: Trust Me] 14. Kimagure Orange Road (1987) ED3 [Meiko Nakahara: Dance in the Memories] 15. Legend of the Galactic Heroes (1988) OP1 [Michiru Akiyoshi: Skies of Love] 16. Alien Nine (2001) ED [en avant: rebirth] 17. Martian Successor Nadesico: The Motion Picture - Prince of Darkness (1998) ED [Yumi Matsuzawa: Dearest] 18. Kodocha (1996) OP1 [Tokio] 19. Jin-Roh: The Wolf Brigade (2000) OP [The Czech Philharmonic Orchestra: Jin-Roh - Main Theme] 20. Planetes (2003) ED1 [Mikio Sakai: Wonderful Life] 21. Magic User's Club (1999) OP [Ami Ozaki: I Wanna Do More] 22. DNA² (1994) OP [L'Arc~en~Ciel: Blurry Eyes] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Oj, vad många och oj så svår :D Personligen föredrar jag någon form av video så man har koll på vilken låt som spelas vid det tillfället, men men ;p 3. Rurouni Kenshin OVA 4. .Hack // Sign 5. Onegai Twins OP 11. Var väldigt bekant. Någon annan får komma på den snabbt så jag kan sluta slita i håret :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harlock Hero Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 8. Arjuna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Vad gör ni uppe så tidigt på en Lördag era stollar :O *Kollar på Sceleris och Flaskis postningstider* Svåååå.r ;_; Flaskis plockade dom 3 jag kunde. ^^ Dock så kände jag igen några i den, fast inte några som jag var väldigt nära att komma på dock. :< Syns om en vecka när ni löst den! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 6. Betterman OP 11. Nadesico ?? 13. Cromartie High School ending 14. OMG OMG denna kan jag ju.. gahhh 15. första openingen till LoGH <3 19. introsekvensen till Jin-Roh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Personligen föredrar jag någon form av video så man har koll på vilken låt som spelas vid det tillfället, men men ;p Jo, men det var en stundens infallelse, och amatörvideoredigeringsprogramutbudet till mitt OS är mindre än det bästa. :P Vad gör ni uppe så tidigt på en Lördag era stollar :o *Kollar på Sceleris och Flaskis postningstider* Vi (iallafall jag) är uppe sent på en fredag. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 12. Angelic Layer ED 1 20. Planetes ED Det var dom enda nya jag kunde. Riktigt kul att du fixade en lista över vilka serier som har varit Sceleris, det uppskattas mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 Riktigt kul att du fixade en lista över vilka serier som har varit Sceleris, det uppskattas mycket. Mm, det kan vara bra att ha. Många har varit mer än en gång. Får bara se till att hålla den uppdaterad då och då. (Fast det kan ju vem som helst göra.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 22. DNA2 OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 14. Kimagure Orange Road - Dance In The Memories HAHAHAHAHAAH Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 25, 2006 Anmäl Share Skrivet november 25, 2006 HAHAHAHAHAAH Äääh, håll truten! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg