Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ok här kommer det ett nytt test, 10 spår den här gången också men det här är bara en vanlig ljudfil dock. Lyssna på det här Rätt svar 1. Ayu Mayu theater ED2. Utena filmen OP 3. Tsukuyomi Moon Phase OP 4. Akane Maniax ED (avsnitt 3) 5. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's OP 6. Puni Puni Poemii OP 7. Soukou no Strain OP 8. Giniro no Olynsis OP 9. Mamoru-kun ni Megami no Shukufuku wo OP 10. Re: Cutie Honey OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 3: Tsukuyomi ~Moon Phase~ OP 5: Mahou Shoujo Lyrical Nanoha A's OP 9: Mamoru-kun ni Megami no Shukufuku wo OP #1 och #6 är otroligt bekanta >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Japp alla tre är rätt Flaskis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ni tar ju bara massa serier jag inte sett! ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Det här testet är nog kanske lite svårt, tre låtar hamnar nog under kategorin mycket svåra. En av låtarna är introt från en serie som tom har en egen tråd på forumet så den borde allafall någon kunna. Ja Flaskis du borde kunna låt 1 trots att det var en av dom som antagligen är mycket svår :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 höll inte räkningen men 6an eller 7an är Sokou no strain, tror de var sjuan., men du får göra film klipp och skriva siffror som dina föregångare har gjort Orrin, annars klarar jag inte av detta!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Bah överkurs skulle jag kalla det för, sen så har jag inte någon bra programvara för det installerat för tillfället. Men men visst är låt 7 Soukou no Strain. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 1. AyuMayu theater 2. Utena filmen 4. Akane Maniax 6. Puni Puni Poemii 8. Giniro no Olynsis 10. Re: Cutie Honey Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ja då var det klart, alla är helt rätt DB. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Ah, fan. Får väl skylla mig själv som inte gillar Soukou no Strains opening >.< Edit: Orrin, #1 skulle jag inte ens komma på tanken att det var AyuMayu, så det var nog kört även om den var bekant :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 20, 2006 Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Haha ja där ser vi hur lätt den listan var Orrin :D Fast får faktiskt erkänna att jag sett Puni Puni Poemii, fast det var länge sen! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 20, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 20, 2006 Nej så får du inte säga Flaskis, klart Soukou no Strains OP är bra :) Ja jag kanske överdrev lite när jag ville göra en svår, nu får någonannan ta och göra en ny. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 ok då har jag slängt ihop ett litet test och som orrin är jag ond så ni får hålla reda på vilken låt det är själva=). http://media.putfile.com/Lyssna-test kan vara lite svår en del i den iallfall Rätta varen 1. Gunbuster2. Utewaremono 3. Cowboy Bebop 4. Witch Hunter Robin 5. Joshikousei 6. Tsuyokiss 7. Tenpouibun Ayakashiayashi 8. D-Gray Man 9. Black Blood Brothers 10. Metal armor Dragonar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 5. Joshikousei 6. Tsuyokiss Sen så vet jag ingen mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 stämmer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 02. Utawarerumono 03. Cowboy Bebop 04. Extremt bekant, men kan inte riktigt placera den :( 09. Black Blood Brothers? 10. Eh? Är det Dragonar jag hör? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 01. Top wo Nerae! Gunbuster Och trean och tian som Scab säger. Fan vad oväntat med DORAGONAR! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 stämmer scab och sceleris. fan trodde inte att ni skulle ta dragonar så lätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 ok dags för lite hjälp NR 4 är en Bandai och Sunrise serie kom 2002 NR 7 håller på och går nu bones är inblandade i den NR 8 är en ny shounen nu ska ni väl kunna klara av det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet november 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 4. Witch Hunter Robin 7. Tenpouibun Ayakashiayashi 8. D-Grey man? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mistermassive Skrivet november 21, 2006 Anmäl Share Skrivet november 21, 2006 vart lite för mkt hjälp men jaja det stämmer listan är klar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 Då börjar vi väl om då. Nytt test Visa facit 01. Today in Class 5-2 OP02. Major S2 ED 03. Hataraki Man OP 04. TOKKO OP 05. Ghost Hunt OP 06. Higurashi ED 07. Pani Poni Dash OP 08. Bokura ga Ita OP 09. GANTZ OP 10. Space Battleship Yamato OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 3. Hataraki Man (OP) 5. Lät lite Magnetic Rose-aktigt...? ^_^;; 6. Higurashi no Naku Koro ni (ED) 7. PaniPoni Dash! (OP 3) 10. Uchuu Senkan Yamato? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 7. Pani Poni Dash OP 1 ;) #1 är bekant som bara den, måste tänka efter lite. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet november 23, 2006 Anmäl Share Skrivet november 23, 2006 4 - Tokko 6 - Higurashi no Naku Koro ni 9 - Aaaarrgh så grymt irriterande någon ta denna innan jag blir tokig, får till och med fram bilder från videon i huvudet men kan inte säga vilket det är även fast jag har den på tungan. ;_; Edit: Fan, Sceleris knep 6an medans jag satt och skrev/funderade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg