Klibbnisse Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Dock så vägrar jag delta om Klibbnisse gör ännu ett blindtest med en massa låtar ihopblandade *rysa* ;_; Lugn, kommer förmodligen aldrig göra ett sånt blindtest igen ^^; åtminstone inga ihopmixade, förvänta er dock en hel del knasiga test... kanske... <.< Skall nog köra en sväng på largos andra... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Då vart man klar, ursäkta mitt behov av att skriva onödiga rader text, samt att förmodligen svara på låtar som redan blivit besvarade ^^; 1. VET EJ! 2. Ingen aning där du... 3. JAG VET!!! Full Moon wo Sagashite (yeah, den är bra!!) 4. Öhhh... wtf? 5. Jag tror mig veta Är det inte låten från trailern till SHUFFLE!-spelet? 6. Ingen som helst aning... 7. Nähä du, inget svar här heller! 8. Nepp 9. VEEEEEEEEET EEEEEEEEEEEEEEEJ! 10. JAG VET!!! Någon Full Metal Panic 11. Är ganska säker på denna! Andra säsongen av School Rumble 12. Vet inte, tyvärr... 13. Har låten i min playlist, vet dock inte vart den är ifrån -.- 14. Den här var bara för enkel! Ninomiya-kun! En av de bästa serierna på senare tid (och okända av någon anledning...)! 15. Icke sa nicke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 Då är det 1, 6, 7 ,12 kvar :) Jag låter er fundera lite till innan jag kommer med ledtrådar. 1,6,7 är ganska stora titlar som sändes någon gång från slutet av 2007 till idag så de bör ni kunna. Tänk lite! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 lite svar sådär på rak arm 2 true tears 3 demonsbane? 4 spice & wolf ED 5 shuffle 9 ef. et av de 4 eds. inte I'm here, inte euphoric field & inte eternal feather... utan den andra =) 10 FMP :D 12 låter riktigt bekant, men kan inte placera den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 så eh. bump? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet maj 18, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 18, 2008 Eftersom jag inte kan hitta på några ledtrådar som inte gör det för lätt så kommer här Facit 1. Genshiken ED2 - Yuumao - Clubhouse Sandwich2. True Tears ED - Sekai no Namida (flaskis) 3. Full moon wo sagashite - Eternal Snow (klibbnisse) 4. Wolf and Spice ED - Ringo Hiyori ~The Wolf Whistling Song (tsukasa-han) 5. SHUFFLE! On The Stage OP - Original! (klibbnisse) 6. Minami-ke ~Okawari~ ED - Sono Koe ga Kikitakute 7. Da Capo II Insert song - Sakura Emi Kimi Omou 8. Bamboo Blade ED - STAR RISE (Noctune) 9. ef- a tale of memories ED - Kizamu Kisetsu (tsukasa-han) 10. Full Metal Panic Fumoffu OP - Sore Ga, Ai Deshou (flaskis) 11. School Rumble Ni Gakki ED - Futari ha Wasurechau (klibbnisse) 12. Tokimeki Meorial ~Only Love~ ED2 - Himitsu 13. Utawarerumono OP - Musou Uta (flaskis) 14. Goshuushou-sama Ninomiya-kun OP - Yubikiri (tsukasa-han) 15. KimiKiss ED 2 - Wasurenai de (tsukasa-han) . De som ingen gissade rätt på står i fetstil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 31, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2008 Näe dags för ett litet blintest igen ^^ pm alla svar till mig. Gissa på dom som svaret redan finns på men får poäng för dom också. http://www.mediafire.com/?zkcbclybqn0 1.Svaret finns inte 2.finns 3.finns 4.finns 5.finns 6.finns/color] 7.finns 8.finns 9.finns 10.finns, bravo scellan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 31, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2008 Finns inte svaret? Men hur ska du då avgöra om någon har rätt? :( ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 31, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2008 Finns inte svaret? Men hur ska du då avgöra om någon har rätt? :( ;) luls! Skall köra testet nu, bbl! --- Sådär! Klart! Gick lite sådär... ändå ganska bra om jag skall säga det själv =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 31, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2008 sen sista känner jag igen väldigt mkt... hmm... men du borde ha pauser emellan låtarna så man vet ordentligt när det är nytt.... EDIT: fasen missade att det var en videofil så då slapp man räkna... :sleep: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 31, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2008 2 kvar nu gubbs och flickor Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 4, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2008 ledord verkar behövas :/ 1. Spöken, sång, harem 6. se förnuvarande gissa anime tråden ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 5, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2008 6. se förnuvarande gissa anime tråden ;) vilket betyder att om jag plockar den nu så vinner jag i gissa animetråden med! * drar igång ångvälten * NU KÖR VI!! Uppdatering: Jag har misslyckats! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 6, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2008 en kvar nu gubbs fixa den ni har ju tre led ord Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 Nu förstår jag varför din titel är i bestämd form, Boda. =) Jag röstar för att du donerar oss de rätta svaren nu så vi inte glömmer av att tråden existerar... och dessutom låter någon annan eventuell stackare servera oss ett blindtest (jag tror jag har ett (udda) på lager). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet juni 26, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2008 öö då ska vi se.... hmm aaa jag kommer inte ihåg på rak arm vilken första låten var >.< så jag måste ladda hem och lyssna ^^ aaa så ^^ 1. Shinkyoku Soukai Polyphonica jag orkar inte rätta allas ikväll så jag får se om jag hinner med det imorn bitti Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Drar igång tråden igen då Boda ännu en gång bevisat att han är the allmighty tråddödaren. Youtube-länk till nya testet Reglerna denna gång är enkla, PM till mig med svaren och ni behöver endast kunna vilken anime låten är ifrån. 1 poäng för varje rätt svar. Uppdaterar svarsmallen nedan med låtar som jag redan fått rätt svar för. andra kan dock fortfarande gissa på dem. När listan är fylld med grönt så är det roliga över för denna gång. Svarsmall 1. Rätt svar finns2. Rätt svar finns 3. Rätt svar finns 4. Rätt svar finns 5. Rätt svar finns 6. Rätt svar finns 7. Rätt svar finns 8. Rätt svar finns 9. Rätt svar finns 10. Inget rätt svar 11. Inget rätt svar 12. Rätt svar finns 13. Rätt svar finns 14. Rätt svar finns 15. Rätt svar finns 16. Rätt svar finns 17. Rätt svar finns 18. Rätt svar finns 19. Rätt svar finns 20. Rätt svar finns 21. Rätt svar finns 22. Rätt svar finns 23. Rätt svar finns 24. Rätt svar finns 25. Rätt svar finns 26. Rätt svar finns Blev lite fler låtar än vad jag först hade tänkt mig men det sägs att ju att ju fler desto bättre! (bilden i videon har inget med någon av låtarna att göra) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Heh, man lyckades då få en... Tror dock inte jag kan någon annan, känner igen tre fyra andra låtar, men jag kan inte riktigt placera dem var. Skulle gissa på att det är från serier jag sett för lääänge sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Skulle gissa på att det är från serier jag sett för lääänge sedan. Kan mycket väl vara så då många är vad ifrån en tid vissa skulle kalla länge sedan ;) dock så många andra är rätt så fräsha. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Pinsamt värre, kunde inte en enda. Dock tyckte jag att jag kände igen några låtar. Nej det märks att man behöver se mer anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Prickade in fler än jag trodde jag skulle. Återstår väl dock att se om de faktiskt är rätt... >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Prickade in fler än jag trodde jag skulle. Återstår väl dock att se om de faktiskt är rätt... >_> Du får en guldstjärna för din insats om det nu säger dig något ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet oktober 15, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2008 Prickade in fler än jag trodde jag skulle. Återstår väl dock att se om de faktiskt är rätt... >_> Du får en guldstjärna för din insats om det nu säger dig något ;) Om det är Scab som har gjort alla svaren utöver det jag kom med så är jag enormt imponerad... och besviken på mig själv. Jag har nog sett för nya animés för att kunna vara med på någon tävling av detta slag. Verkar så sällan ha en chans varken här eller när det går ut på att Gissa Animen också... Well, well... om några år kanske jag kan något =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet oktober 16, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 16, 2008 Nä, det fanns ganska många rätta svar redan när jag satte igång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet oktober 18, 2008 Anmäl Share Skrivet oktober 18, 2008 Nä men kom igen nu, gissa lite mer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg