Scab Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Rätt på båda. ...och därmed var alla ifyllda. Fritt fram för nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Blindtest De flesta är rätt enkla. Ingen av låtarna har förekommit de senaste tio sidorna i tråden, men en del serier har varit med (men med andra låtar). Lycka till! =) Edit: Oj, passa er för volymen på #10. Facit 1. Triangle Heart ~Sweet Songs Forever~ OP 2. School Rumble ED 3. Ghost Hunt OP 4. Full Metal Panic! ED 5. Utawarerumono episode 26 ED 6. Fate/Stay Night episode 24 ED 7. Black Lagoon ED 8. Mobile Suit Gundam OP 9. Elfen Lied ED 10. Shuffle! OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 2. School Rumble OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 6. Fate/stay night, sista avsnittet, ED 9. Elfen Lied ED Känner vagt igen några andra, men ingen chans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Nja Timotei... det är School Rumble's ED, men du får rätt för den ändå såklart. =) Fate/Stay Night episod 24's ED stämmer bra det Saya, även Elfen Lied ED. Uppdaterar facit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 1. fråga inte ens 2. School Rumble ED 3. vet inte 4. Full Metal Panic ED 5. vet ej 6. ingen aning 7. det inte 8. wtf!? 9. Känner igen, jag vet jag vet!... GASH!! VILKEN ÄR DET!!!? 10. Shuffle OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Dina 3 gröna stämmer bra de Klibbnisse. 2:an redan tagen, men jag lägger till 4:an och 10:an i facit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 1. kotoko hmmmm.... EDIT: Tror faktsit att detta e ett spel.... kommer inte på vad det kan vara för anime.... 2. school rumble OP 3. 4. 5. har inte med Gundam Igloo at göra va? 6. Fate stay night ED 2 (sista avsnittet) 7. 8. Gundam (första serien tror jag) OP 9. Elfen lied ED 10. Shuffle OP (yuria ftw <3) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Oj, har totalt missat att du kommit med ett nytt bidrag Meatrose :O 7. Black Lagoon ED Resten är visst redan tagna/okända. Edit: #1 skulle jag gärna vilja ha en ledtråd på ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Bloodysakura: #1 och #5 stämmer dessvärre inte, lägger till #8 i facit. flaskis: Var har du hållit hus? Jag tog ju med Shuffle! mest för din skull ju. ^^ Black Lagoon ED är så korrekt det kan bli. Uppdaterar facit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 1. Triangle Heart op OCH DET E VISST KOTOKO!!!!!!!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 16, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 16, 2007 Jaha, du snackar om J-pop-sångerskan här? =P My bad, jag trodde du chansade på någon random serie som jag inte visste vad det var. Triangle Heart ~Sweet Songs Forever~ stämmer fint det. Bara #3 och #5 kvar. Jag trodde de skulle ryka långt före #1. =P Edit: Och jag som hade kommit på en sådan fyndig ledtråd till flaskis... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 3. Ghost Hunt OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Gött Blå, det stämmer! Edit: Angående den sista, #5; jag väntar med att posta ledtrådar eftersom jag vet att det finns flera här som bör ta den. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 (Istället för att editera ovanstående post så skapar jag en ny - för att folk ska se att "något har hänt" ^^) Det kanske är lite tidigt, men jag slänger nog upp en ledtråd i varje fall. Jag försvinner imorgon och kommer inte hem förrän på söndag. Eftersom det bara är en låt kvar så tänkte jag att det var lika bra att få det överstökat. Ledtråd till #5 * Serien är från förra året. * Den här låten fungerar för denna serie precis som "Kimi to no Ashita" gjorde för en annan känd serie som sånär som på första avsnittet visades samma år som serien vi söker. * Gogo blir rörd av att tänka på slutet av serien. Just slutet kanske har med detta att göra? *host*. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Utawarerumono? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Ka-tching! Så rätt så. =) (förbannat bra låt för övrigt) Och med det tackar jag för mig och lämnar över bollen till vem som nu känner sig redo. Facit 1. Triangle Heart ~Sweet Songs Forever~ OP 2. School Rumble ED 3. Ghost Hunt OP 4. Full Metal Panic! ED 5. Utawarerumono episode 26 ED 6. Fate/Stay Night episode 24 ED 7. Black Lagoon ED 8. Mobile Suit Gundam OP 9. Elfen Lied ED 10. Shuffle! OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 12låtar! Lycka till! http://www.divshare.com/download/1626530-5b2 Svar 1. Hayate no Gotoku! ED 2. Fullmetal Alchemist OP4 3. Hunter X Hunter Op 4. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS OP 5.Carcaptor Sakura ED2 6. Kimi ga Nozomu Eien ED 7. Eureka 7 8. Bleach ED 7 9. Fullmoon wo sagashite 10. lemon angel project 11. Initial D 12. Shakugan no Shana ED EDIT: Divshare e sjukt segt så en rapidshit länk här om någon vill ha http://rapidshare.com/files/49638221/AnimeSeMIX.mp3.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 1. Hayate no Gotoku! ED 2. Fullmetal Alchemist OP4 4. Mahou Shoujo Lyrical Nanoha StrikerS OP 6. Kimi ga Nozomu Eien ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 rätt rätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 6. Kimi ga Nozomu Eien ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 12. Shakugan no Shana ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 Edit: Bah, så hinner folk "ninja" dem medans man lyssnar/skriver. ;) #8 Bleach ED 7 Den var inte tagen iaf. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 3 Hunter x hunter OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 17, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 17, 2007 rätt rätt och rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg