Sceleris Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Hade inte lyssnat på blindtestet innan men gjorde det nu, är ju till och med först OPn, enklare blir det inte. Precis. Jag tänkte faktiskt att "JockeII, forumets Slayers-fan, kan nog inte ha lyssnat på den ännu". :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Helt rätt. 2 och 6 kvar då. Ledtrådar 02. Rymdserie från i år beräknad till 24 avsnitt.06. Viktoriansk era. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Hmm, kan tvåan vara ett instick i Heroic Age? Jag vet att jag har hört det där stycket nyligen... Chanslös på 6:an. ^^ Edit: Missade för övrigt att det låg ett nytt blindtest uppe. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 2. Terra e ed1.... har loopat den delen säkert 50gånger, men kunde inte placera XD 6. Gissar på Eikoku Koi Monogatari Emma Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Toward the Terra och Emma är rätt. ...och det var alla 10. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 10låtar! Lycka till! http://www.divshare.com/download/1517930-a17 Svar 1. Stellvia of the universe ed 2 2. Blood+ ED 3 4. Bleach ED 5. karin OP 6. Ironahihoheto OP 7. Fullmetal alchemist ED 8 9. Hikaru no go OP 10. naruo OP Lede! Stede! Gauu~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 1. Stellvia of the Universe ed 02 10. Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 02. Borde verkligen kunna... 05. Karin OP 06. Bakumatsu Kikansetsu Irohanihoheto OP 07. Borde verkligen kunna... 09. Hikaru no Go OP 10. Naruto Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 rätt båda två :=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Hmm... 3, 4 och 7 kvar då. #3 har jag ingen aning om. #4 luktar Bleach-ED och #7 har jag på tungan, men min hjärna vägrar placera den. =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 ja 4an e bleach ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 7. Full Metal Alchemist 2 ED (en av mina favorit endings :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 Oh yesh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 2an är väl Blood+ 3ED Tog ett tag att komma på det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 1. angela - The End of the World (Hade inte vetat vilken serie den är från, men har låten) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 rätt båda två, och 1an e Stellvia of the universe (uchuu no stellvia) Hint 3. Operation 7. Shoujo Anime från 90talet. Jaja dom kanske va för svåra. 3. Hani Hani Operation Sanctuary Op (Amulet) 8. Ayashi no Ceres Op (Scarlet) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Äntligen någon som drar uppe den här tråden igen :) 1. Känner igen 2. Ingen aning, men jag gillar den 3. Vet ej... men catchy 4. Ingen aning... 5. Har det på tungan! 6. ... 7. FMA! Andra och bästa ED! whoooo-oooo 8. wtf? Ingen aning 9. Jag vet... jag vet... öhh... kommer inte på!! >.< 10. Naruto -.- ingen aning vilket nummer, men det är little by littles låt. En bra sådan! Två av tio, går ju bra det här! EDIT: Har jag räknat fel någonstans nu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 :P nja du räknade rätt, det va jag som skrev scarlet som 7, det skulle vara 8 ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 Så din är klar nu, Bloodysakura? Då får ni försöka er på min, era jävlar! http://crap.sceleris.net/blindtest.mp3 Face it, facit! Spoiler 1: Kareshi Kanojo no Jijou (OP: Tenshi no Yubikiri)2: Urusei Yatsura (OP: Lum no Love Song) 3: Macross Plus (OP: Idol Talk) 4: Utawarerumono (ED: Madoromi no Rinne) 5: Da Capo S.S. (ED: Akatsuki ni Saku Uta) 6: Gundam Wing: Endless Waltz (ED: White Reflection) 7: Ou Dorobou Jing (OP: Shout It Loud) 8: Kidou Senkan Nadesico (ED: Watashi Rashiku) 9: Pretear (OP: White Destiny) 10: Ai Yori Aoshi (ED: Namo Shirenu Hana) 11: Puni Puni Poemi (ED: Yume Warai Uhyouhyo) 12: Gokusen (ED: Onoremichi) 13: Kemonozume (OP: Auvers Blue) 14: Ueki no Housoku (OP: No Regret) 15: CLAMP Gakuen Tanteidan (OP: Peony Pink) 16: Higurashi no Naku Koro ni (ED: Why, or Why Not) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 6. Gundam wing filmen sista va Kanon op fast med Yuuichi Ska lyssna igenom igen nu, va så många jag kände igen men inte kunde placera dom direkt -.-, jobbigt med gammla låter EDIT: jsut det, 4an = utawarerumono ED Edit:2Nvm flaskis har rätt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 1. KareKano OP 4. Utawarerumono ED!!! 5. Da Capo S.S ED 10. Ai Yori Aoshi ED1 ???. Kanon OP - versionen jag skickade dig förut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 4. Utawarerumono OP!!! End :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doppler Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 3. Idol Talk, Macross Plus Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 4. Utawarerumono OP!!! End :P Menade såklart det >.< Fix'd =p Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 11, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2007 1. Kare Kano op 2. ingen aning! 3. ingen som helst aning! 4. vet ej 5. Ingen aning 6. vet ej 7. Varför vet jag inte? 8. Vem vet... 9. glöbh... vet inte 10. Känner igen! Är det inte något Ai Yori Aoshi-tema? 11. Puni Puni Poemi ED 12. Ingen aning 13. wtf!? 14. jag vet inte 15. Ingen aning 16. Jag vet inte... 17. KANON... Yuuichis röst? 18. Var det där du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg