Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 stämmer bra det :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Du får nog posta lite ledtrådar om resterande låtar ska fyllas i. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Ledråd 2. Gender bender lärare 8. Från början en serie som visades på cartoon network som gjordes om i japan. 9. Scab borde veta.... -.- 10. Pan! 14. Savage Genius 17. Spinnoff på en OVA - har med konst att göra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 2. I my me strawberry eggs 8. Power puff pinglorna Z op 10. Yakitate!! Japan 14. Erementar gerad op 17. Canvas 2 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 9. Major, första säsongens OP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 tack :) båda hade rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 17. Canvas 2 ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 yatta :D bullseye! så vem ska gör en lista nu :), helst lite svår :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 (flashhandikappade) Ska nog inte vara så fruktansvärt svårt. Klicka för att se facit 01. Hayate no Gotoku ED202. Toward the Terra ED1 03. Bleach OP6 04. Slayers OP1 05. Binbou Shimai Monogatari OP 06. Victorian Romance Emma OP 07. Yakitate!! Japan ED2 08. Hataraki Man OP 09. El Cazador de la Bruja ED 10. Death Note OP1 * = olöst, ifylld i efterhand med facit. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 3. Bleach (?) 10. Death note Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Yup. OP6. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 1. hayate end 2. gha kan den T_T 3. Bleach OP 432 typ :P 4. 5. 6. 7. yakitate ed3 8. Hataraki Man 9. El Cazador 10. Death note Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Yes. ED2. *försvinner afk några timmar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 2. Evangelion insert? 5. Binbou Shimai Monogatari 7. Yakitate Japan! ED 10. Death Note OP ... edit: Orrin hade visst tagit den Edit2: Missade din post helt Bloodysakura :P Edit3: Du editerade efter min post! Fusk! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 vem jag? :O Senast ändrad av Bloodysakura den 08/8 -07 18:28, ändrad totalt 1 gång och din postades 18:29 :P och jag tror inte det e eva insert... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 2. Evangelion insert?5. Binbou Shimai Monogatari 7. Yakitate Japan! ED 10. Death Note OP ... edit: Orrin hade visst tagit den Edit2: Missade din post helt Bloodysakura :P Edit3: Du editerade efter min post! Fusk! :D Orrin? Jag tror du förväxlar mig med Orrin rejält Flaskis. :P Edit: Ah, det kan stämma med och jag ber om ursäkt (Flask). Edit 2: Låt inte tråden spåra ur nu och gå offtopic bara för jag drog upp något helt ovettigt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 8, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Om han nu inte såg min post med svar som jag tog bort för att jag inte hade kommit på någon ny låt (men du var allafall före mig). ∑(・.・) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Ja, jag blandade ihop er två på något sätt. Kollade väl snabbt på avataren och läste bara av Setsunas hårfärg som jag på något sätt kopplade med Orrins avatar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 kanske borde investera i ett par glasögon ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 kanske borde investera i ett par glasögon ? Det har jag redan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Um, kan ni typ posta era gissningar på en gång istället för att sitta och gradvis ändra i inläggen? Jag vet inte om jag är ensam om detta, men jag återkommer faktiskt bara till tråden när det finns nya inlägg, och läser normalt sätt inte om de gamla. Bloodysakura och Timotei i synnerhet som nu har hela listor i sina inlägg, att jämföra med en enstaka gissning var från början... Hur som helst; 2, 4 och 6 är kvar. Facit på föregående sida. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 Lite offtopic(ursäkta) men jag skrev bara 2 låtnamn(som du kan se) och det var när du satt här. Jag vill inte påstå att 2 st låtar kan göra en hel lista och jag har varken ändrat eller kommit på fler låtar efter. Jag ändrade en sak ca 5 sekunder efter jag hade skrivit och inte 1 timme efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 8, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2007 har iofs bara editat 1 gång, och det va för att jag råkade posta den när jag bara skrivet en sak :P EDIT: ja som timotie sa... updaterade inom typ... 2-3min Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 4. Slayers. Ingen som inte tagit den ännu? :x Och så får jag väl stå för den obligatoriska Kanon-gissningen på tvåan. ^_^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 9, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2007 4. Slayers. Ingen som inte tagit den ännu? :x Hade inte lyssnat på blindtestet innan men gjorde det nu, är ju till och med först OPn, enklare blir det inte. Visar hur många som sett Slayers här på forumet, skäms! :< En av dom bästa serierna någonsin imo. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg