Timotei Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 6: Fate/stay night Vadå 30 gissningar? :D Jag gissade 2 gånger. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 lol efter typ 30gissningar på msn så lyckas du :D letråd 2. http://www.divshare.com/download/1486828-dcd Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Bakegyamon OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 nix =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Låter som Prince of Tennis OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 And there we have it :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Passar jag på att lägga upp ett ihop komponerat stycke. :D Rätt svar 1.Gintama OP 2.Speed Grapher OP 3.GunXSword OP 4.Nodame Cantabile ED 5.Rizelmine OP 6.Shinigami No Ballad ED 7.Gankutsuou ED 8.Utawarerumono ED 9.Ouran High School Host Club OP 10.Ookiku Furikabutte OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 1. 2. 3. 4. Nodame Cantable ed 5. 6. 7. 8.utawarerumono ed 9. Ouran host club op 10. Baseball serien oooki böablabla OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 4. Nodame Cantabile ED (Konna ni Chikaku de) 10. Ookiku Furikabutte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 1.2. 3. 4. Nodame Cantable ed 5. 6. 7. 8. men vet den -.- 9. Ouran host club op 10. Baseball serien oooki böablabla OP 4.Rätt 9.Rätt 10.Rätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 2. Duran Duran - Girls on Film (Speed Grapher) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 just det, 8an e utawarerumono ed för övrigt tog du riktigt irriterande låtar som jag aldrig hört innan typ :P (förutom dom jag kunde :P) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 SayaSe och Sakura har båda rätt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 7, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 3. Gun x Sword OP 4. Nodame Cantabile ED1 7. Gankutsuou ED 8. Utawarerumono ED 9. Ouran OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 3. Gun x Sword OP4. Nodame Cantabile ED1 7. Gankutsuou ED 8. Utawarerumono ED 9. Ouran OP Jadå, alla rätt här. Men usch så snabbt ni tar min lista. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 inte lika snabbt som den jag la upp igår :P den blev sluken ner till 2 (ganska enkla) på typ...10min :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 01. Gintama OP (Tommy February6/Heavenly6 är svår att missa ^^;) 02. Speed Grapher OP 03. - 04. Nodame Cantabile ED 05. Rizelmine OP 06. - 07. Gankutsuou 08. Utawarerumono ED 09. Ouran OP 10. Oofuri OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 01. Gintama OP (Tommy February6/Heavenly6 är svår att missa ^^;)02. Speed Grapher OP 03. - 04. Nodame Cantabile ED 05. Rizelmine OP 06. - 07. Gankutsuou 08. Utawarerumono ED 09. Ouran OP 10. Oofuri OP 6an kvar då, rätt på alla svar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 jaja jag börjar klippa ihop en ny nu :) (detta e lätt roligaste tråden i forumet :D ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 jaja jag börjar klippa ihop en ny nu :) (detta e lätt roligaste tråden i forumet :D ) Bara för att du är sån musiknörd. ;) Hoppas inte den är lika lätt som förra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 jaja jag börjar klippa ihop en ny nu :) (detta e lätt roligaste tråden i forumet :D ) Bara för att du är sån musiknörd. ;) Hoppas inte den är lika lätt som förra. ne tog mer variation nu :) men du fick bara 3 st utan min hjälp ändå nab :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timotei Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 jaja jag börjar klippa ihop en ny nu :) (detta e lätt roligaste tråden i forumet :D ) Bara för att du är sån musiknörd. ;) Hoppas inte den är lika lätt som förra. ne tog mer variation nu :) men du fick bara 3 st utan min hjälp ändå nab :P Ot: För att jag inte fick svara enligt dig, jag sa att jag bara svarade på ett fåtal(jag hade typ alla låtar och jag har fått en hel del av dig) så det var oundvikligt att inte kunna. ;) Variation förnöjer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 så e klar nu ;) väntar bara på att någon som kan 6an ska komma T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Ledtråd till 6an Är en OVA från 2006 på 6 delar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 7, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2007 Ptja... Hades? /me letar efter dess OP/ED. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg