flaskis Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 03. Lucky Star OP 09. Black Lagoon OP Det var allt jag kunde >.< Edit: fan, Saya hann före :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 1 Sayonara Zetsubou Sensei Enda nya jag kommer på nu, men kände igen en hel del. Får ta och lyssna om senare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=b8RXIPEC0z8 MP3 plz? Flash 9 finns inte till mitt OS. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 MP3 plz? Flash 9 finns inte till mitt OS. :| Kolla kolla vad man kan göra med ffmpeg -i get_video.flv -f mp3 -vn -acodec copy ljudfil.mp3 http://www.divshare.com/download/1432980-5ff Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Kolla kolla vad man kan göra med ffmpeg -i get_video.flv -f mp3 -vn -acodec copy ljudfil.mp3 Håh, det tänkte jag aldrig på, att konvertera. Smart! :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 En till kom jag på allafall 4. Doujin Work ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 2an är jag 100% säker på att jag sett, men jag är ack så dålig på att komma ihåg sådant. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Ni har rätt allihopa. 1, 3, 4 och 9 ifyllda. MP3 plz? Flash 9 finns inte till mitt OS. :| http://download.yousendit.com/817F5B84013ED0E1 ^_^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 #6: Lovely Complex ED 2 (ep 14+) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 5. Umisho OP Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Rätt och rätt. 2, 7, 8 och 10 kvar nu då. Länken igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Visste jag kände igen 7an, Romeo x Juliet ED2. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Så sant, så. Ledtrådar 02. Film från i år av före detta barnprogramsregissör.08. Spel-adaption från i år. 10. Insert-låt från loli-aktig serie på 12 avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Då gissar jag lite. 8. Någon av School Days ED låtar? 10. Ichigo Mashimaro? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 8. Någon av School Days ED låtar? Äsch, du är tillräckligt nära. School Days OP är vad det är. 10. Ichigo Mashimaro? Nix. Denna är nyare än TV-serien av Ichigo Mashimaro. Rätt jämngammal med OVA:n. Jag ska korrigera tvåans ledtråd också; filmen gick upp på japanska biografer förra året. Endast DVD:n är från i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 1, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Ah då måste tvåan vara Toki wo kakeru shoujo ED, egentligen borde jag ha listat ut det på texten (sen har jag sett den också givetvis men minnet är kort...). Men denna nya loli-aktiga serie på 12 avsnitt ska vara hyfsat jämngammal med Ichigo Mahimaro OVAn, den enda jag kan komma på som gick då var Saint October och den var längre. Måste vara någon jag har glömt, så den får jag nog överlåta år någon annan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Toki wo Kakeru Shoujo är rätt. Ytterligare ledtråd 10. Titeln har ett utropstecken i sig och Megumi Hayashibara sjunger OP. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meatrose Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Manabi Straight(!)? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 1, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2007 Yes, och därmed var alla lösta. Någon annans tur nu. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andreaaas Skrivet augusti 2, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2007 VAFAN!?! Har ni kört ett utan att jag sett det ?!?!?! Meeeen.... :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Jaaa, första tråden på länge som var riktigt intressant T_T Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Ja men gör ett enkelt litet klipp själva då så går bollen vidare. Det behöver ju inte vara någonting märkvärdigt; bara en MP3:a med kanske minst 5 låtklipp i sin enklaste form. Audacity är gratis och busenkelt att använda för att klippa och klistra lite grann. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 jo men det e ju tråkigt att göra det själv :P då kan man inte gissa ju :P... BTW Scab, samma snubbe som från Saizen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet augusti 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 Sådär fixade i ordning ett litet test på 10 låtar, förhoppningsvis vart inte styckena för korta. Sen får ni hålla räkningen på vilken låt det är själva. http://www.divshare.com/download/1482270-d6a Rätt svar 1. Inukami OP 2. RahXephon - Tagen Hensoukyoku Insert 3. Sola Insert 4. Jigoku Shoujo Futakomori ED 5. Gundam Seed Insert/ED 6. Kannaduki no Miko ED 7. Yami to Boushi to Hon no Tabibito OP 8. Gunbuster OP 9. Madlax OP 10. Kaibutsu Oujo ED Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet augusti 6, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2007 8.Gunbuster Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg