CopyNinja Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Undrar om det finns någon som har några snygga wallpapers med D.Gray Man. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 14, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 14, 2007 Undrar om det finns någon som har några snygga wallpapers med D.Gray Man. Voila! et.. Dessa två är de snyggaste D.Gray Man väggpapprerna jag har, det mesta jag hittar är tyvär bara skräp. Nyförälskad som jag är så letar jag efter snygga FMP! väggpapper, skulle uppskattas extra om de är 1280x960 (vilket jag använder) eller större. Now my soon-to-be-minions, find me some wallpapers. Ike! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Kakan: http://rei.evangelion.se/wallpapers/fmp/ Sceleris: http://rei.evangelion.se/wallpapers/negima/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Har tillfälligt installerat XP Pro igen eftersom alla tredjepartstillverkare är såååååå sega med drivrutiner. Så, jag vill ha några riktigt fräscha Visual styles (StyleXP). Kanske inte helt rätt tråd men jag kör på det ändå. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Undrar om det finns någon som har några snygga wallpapers med D.Gray Man. Voila! et.. Dessa två är de snyggaste D.Gray Man väggpapprerna jag har, det mesta jag hittar är tyvär bara skräp. Nyförälskad som jag är så letar jag efter snygga FMP! väggpapper, skulle uppskattas extra om de är 1280x960 (vilket jag använder) eller större. Now my soon-to-be-minions, find me some wallpapers. Ike! Bugar, och tackar^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Sceleris: http://rei.evangelion.se/wallpapers/negima/ Läste du inte mina krav? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Sceleris: http://rei.evangelion.se/wallpapers/negima/ Läste du inte mina krav? ;) Nä, jag orkade inte. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Nä, jag orkade inte. :) Då får du då inte min tillfälliga respekt och vördnad heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Kakan: http://rei.evangelion.se/wallpapers/fmp/ Sceleris: http://rei.evangelion.se/wallpapers/negima/ Merci! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Någon som har lite riktigt snygga 1920x1200 wallpapers? Gärna från Air eller Kanon 2006 eller SuzuHaru Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 15, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 15, 2007 Air: Bleach: Utawarerumono: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Finns det möjligen någon som har ett wallpaper featuring miss Haruhara Haruko från FLCL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Finns det möjligen någon som har ett wallpaper featuring miss Haruhara Haruko från FLCL? (Nu har jag insett att Tinypic inte stödjer thumbnails...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Endolphins Skrivet februari 16, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 16, 2007 Yeah! Kudos to the you! Understa var hur fet som helst... ska färga om den till orange, sen är den perfekt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Om någon har bakgrundsbilder med Saya från Saya no Uta liggandes någonstans vore undertecknad mycket tacksam. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Wallpapers från följande animér vore grymt; Yukikaze, Honneamises Vingar, Mobile Suit Gundam (UC) och Infinite Ryvius. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Saya no uta försöker jag komma över så många jag kan av. Sen har jag runt 100 mindre fanart bilder ligger, dock ingen som var stor nog att använda som wallpaper. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 19, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2007 Wallpapers från följande animér vore grymt; Yukikaze, Honneamises Vingar, Mobile Suit Gundam (UC) och Infinite Ryvius. Ska vi se här gundam wing har ett några snygga wallisar på bara mechs dock :D En av dom snyggaste wallisar enligt migmen jag är ju mecha fantast :D Dock inga wallisar på dom andra serierna :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 behöver nåt nytt wallpaper känner jag... hmm... animebrud + blod (eller mörk, ond) + ecchi + kanske svärd (men inte nödvändigtvis), sen får ni gärna använda er fantasi på en bra serie. Jag har slut på ideer på serier, och samt så kan jag inte regga en ny på animepapers.net då dem inte vill ha accounts med samma ip tydligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DB Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 Det enda jag har som en kommer något sånär i närheten är Ignis från Jingaimakyo. Tyvärr ser hon snäll ut och utan sitt svärd. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 25, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 behöver nåt nytt wallpaper känner jag... hmm... animebrud + blod (eller mörk, ond) + ecchi + kanske svärd (men inte nödvändigtvis), sen får ni gärna använda er fantasi på en bra serie. Jag har slut på ideer på serier, och samt så kan jag inte regga en ny på animepapers.net då dem inte vill ha accounts med samma ip tydligen... Men lilla gubben det är ju bara att skriva på msn såf ör du hur måcket du vill :D Iaf här kommer några: Alla kanske inte ses som onda men men man kan inte få allt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 25, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2007 hmm... ingen av dem var riktigt min stil, även om dem i övrigt var trevliga, och hur tusan ska jag kunna skriva msn till dig när du aldrig är online lille boda? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karuko Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Har inte riktigt nån anime att req:a men jag vill gärna ha nån mörk bild där fokusen är på ögonen, gärna övernaturliga ögon typ som MJ har i videon Thriller. Eller någon bild på nån ängel eller nåt sånt. Hade en ängel BG förut :) Satt och grät i armarna på nån sten/metall kill-ängel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IJK Skrivet februari 26, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 Har försökt hitta nån bra Grenadier wallpaper men inte hittat nåe, nån som har?? =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 26, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet februari 26, 2007 mitt nya, har dessutom börjat använda gaim, istället för live messenger, verkar ta mindre kraft dessutom så passar det bättre till xp imo. WTB den bliden ^^ tacka jockeII också, var han som fixa dne till mig från animepapers... dem vill inte låta mig ladda hem fler wallpapers där, men fixar sig väl så småning om hoppas jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg