Xelius Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Tack så mycket Gogo! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Uppskattar mörka bakrunder eller där fokusen ligger på ögon på folk också ;) då nappar jag på den delen :P har betydligt fler, men imageshack verkar vägra låta mig ladda upp fler bilder atm... =/ tänkte går de bra med meckornas ögon? :P EDIT: har inga större tyvärr =/ var ett tag sen ja dro hem dessa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hato Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Kanon blider Dread :) Just Mecha delen har jag ett ton blider på redan . Helst av allt ska det vara ögon på tösar :D .. men ögon som ögon :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Nån som har något snyggt piratwallpaper? Jolly Roger, piratpartiet, dödskallar eller liknande mysigheter? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Typ som den här? :P Mörkt, med ögon: http://kalle.blomdahls.net/random/1125878350065.jpg (Hellsing. Plockade första bästa bara.) Passar på att REQ:a Noein-walls också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Typ som den här? :P Mörkt, med ögon: http://kalle.blomdahls.net/random/1125878350065.jpg (Hellsing. Plockade första bästa bara.) Passar på att REQ:a Noein-walls också. http://rei.evangelion.se/wallpapers/1136836746220.jpg Denna är rätt fin också. :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 pink horror Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Jo jag skulle vilja ha lite coola sasuke bilder (naruto så klart) och även några Noein och elfen lied ;D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 Här har du Siz00r =) Naruto: Noein: Elfen Lied: Btw Noein äger =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 28, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 28, 2006 tackar :D gillar noein bilden nr 2;D keep em coming ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kameleonten Skrivet juli 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 2, 2006 Skicka gärna upp lite Beebop! Cowboy Beebop! Gud vad den animen är bra! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juli 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2006 Någon som har några bra Midori no Hibi-väggpapper? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juli 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juli 7, 2006 nepp, inte vad jag är medveten om, själv så vill jag ha wallpapers, mörka, och innehåller nakenhet/ecchi + blod (eller skräck aktigt) :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet augusti 4, 2006 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2006 Någon som har några bra Midori no Hibi-väggpapper? hade den bara i 1280x1024. hoppas det är ok ^^, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet september 2, 2006 Anmäl Share Skrivet september 2, 2006 Skulle vilja ha allt med gruppen Zone på :D För er som inte vet vilja dom är: http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_(band) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet september 3, 2006 Anmäl Share Skrivet september 3, 2006 Skulle vilja ha allt med gruppen Zone på :DFör er som inte vet vilja dom är: http://en.wikipedia.org/wiki/Zone_(band) Ah, a fellow Zone-fan. Nice :D Här har du 2 stycken jag hittade för länge sedan, credit till respektive skapare: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NatteN Skrivet september 3, 2006 Anmäl Share Skrivet september 3, 2006 Har den andra men tack för den första :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 5, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 5, 2006 vill ha mega man zero wallpapers (helst 1280x1024 eller större, men mindre går också bra), så jäkla skön teckningsstil i de spelen. längtar dessutom till megaman zx. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bareus Skrivet september 6, 2006 Anmäl Share Skrivet september 6, 2006 animepaper.net har en hel del wallpaper, om ni inte hittar det ni vill ha så kanske de har det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Jag är ute efter Negima!-bakgrundsbilder (mangaversionen)! I första hand vill jag ha något baserat på Setsunas och Asunas stora fajt. Men helst en bild där de har kattflickehembiträdesuniformer på sig. Och finns inte det så går det bra med bara Setsuna i kattflickeskoluniform-looken. Och finns inte det så går kanindräkten bra också. Och går inte det så vill jag gärna ha en kattflickeskoluniform-Chisame-bild. Plan B: Evangeline i glasögonkattflickebaddräktsskoluniform. ;) Belöning: Min tillfälliga respekt och vördnad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 hmm det var svårt du kollade lite i min walli map och hittade dessa Denna är dock scan men rätt stor så man kan ha den som walli Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Woot, tack så mycket, Boda! :D Fanns några inscannade bilder på animepaper.net jag skulle vilja göra bakgrundsbilder av, men då måste man ju ha en massa "papers" för att få ladda ner bilderna. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 7, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2007 Rotfrukten, det är bara att regga ny användare när du inte får ladda ner mer bilder på animepaper.net. Har gjor thur många som helst där. Är ju bara dumt att dom förväntar sig att alla ska bidra till sidan, alla har ju inte ens något att ladda upp. Isåfall får dom folk att dra upp massa skräp bara. Tycker dom borde inse att dom som gör wallpapers tycker det är kul och den största belöningen för dom är när folk använder något dom gjort. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Näe inte när det gäller scans då måste du lägga ett visst antals scans själv för att ladda ner vissa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet februari 8, 2007 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2007 Aha segt. Jag kollar bara på Wallpapers där så. Men dra in en massa skräp då för att visa att deras system suger. :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg