Herid Fel Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Jag satt och åt nyss och kom på en anime serie som jag inte minns längre. Jag minndes den för ett ögonblick och ett citat. Citatet sitter kvar men bilden är borta.... Så snälla hjälp mig identifiera denna serie, jag vills e om den. "Why did you hit him in the face?! You know, that's aginst rules, even if he provoked you!" "I didn't hit him in the face! He hung all over my shoulder! It isn't my fault that he was hit when i liftet my arm to choo him away and he got a minor hit in his face..." "But he did flew ten meters becuse of you 'choo'" "WHAT ARE YOU TRYING TO DO EH?! IT'S A MINOR THING GODDAMMIT! WANNA FIGHT EH?!" Tror det var något i en skola eller något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Det är förmodligen inte heller så korrekt stavat. Men jag är rätt så säker på att citatet är i nästan ordagrannt. Minns inte. Men jag tror det var en Rektor han talade med. Eller en kompis... Eller kurator...... ARGH! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Känner igen det dära men jag vet inte kan vara inbillning oxså Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenomorpz Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Kollade nyss upp det dära men det var inte det jag trodde så sorry :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Argh! Jag måste få reda på var ifrån det där kommer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Det är inte GTO? O_o.. jag vet inte men jag känner smått igen det.. Men jag kan inte koppla det direkt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Jag tror nästan också att jag känner igen det från GTO, men jag vet ju att du, Herid, avskyr GTO som pesten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Jag VET att det inte är GTO... För då hade Gorendez kännt igen citatet. Han nöter serien som stryk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg