Siz00r Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Undar om några här har japanska brevänner ;D själv håller jag på att skaffa en.. så det blir lättar när jag drar ditt sen.. om du har en ,, vart fick du den? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Inte brevvän, men ICQ/MSN-kontakter. Och ja, de hade man mycket nytta av när man åkte till Japan, så du tänker helt rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Jag utbytte mail med en japan, men vi tappade kontakten rätt så snart. var hittade ni era kontakter? Och snackar ni bara japanska med dem eller engelska? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Jag sökte helt enkelt på ICQ efter japaner i samma ålder och som kunde engelska, för det är mest engelska jag konverserar med dem på (min japanska är ganska tafflig). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Okej, min ICQ verkar ha försvunnit eller blivit inaktiverad eller nåt :S Får väl skaffa nån ny nån gång om jag orkar, de har inte msn i japan? :) Men tack för tipset, alltid bra med kontakter! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Jo, de har MSN i japan men... Ja.... Det är väl inte så stor mängd som kan engelska eller "vågar" använda en chat på engelska för att de tror att de inte kan kommunicera bra nog. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bloodysakura Skrivet januari 11, 2007 Anmäl Share Skrivet januari 11, 2007 vilket ofta stämmer ^^ ingrish ftw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonti Skrivet november 27, 2008 Anmäl Share Skrivet november 27, 2008 Jag har några jag chattar med på MSN/skriver till på några sajter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg