ebba Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 en på min vampis char Sepetia o en på min väns wow char, en troll shaman... Faraji färdiga o färglagda kommer snart upp min hemsida ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Snyggt som bara den. Jag antar att det är ifrån en av rustningarna i wow, men troll shamanen ser ut att ha svårt att gå med kedjan och skärpet runt benen :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 för snyggt ! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar ditt sätt att teckna kroppar O_O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 6, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar ditt sätt att teckna kroppar O_O tackar ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Sepetia var skitgrym, riktigt tuff pose. Färglägg gärna den. Dock tycker jag det börjar bli lite för mycket WoW nu! ;) Enda man hör om nuförtiden (eller så har jag för nördiga kompisar). Lite mer "Ebba"-art skulle sitta fint! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Sepetia var skitgrym, riktigt tuff pose. Färglägg gärna den. Dock tycker jag det börjar bli lite för mycket WoW nu! ;) Enda man hör om nuförtiden (eller så har jag för nördiga kompisar). Lite mer "Ebba"-art skulle sitta fint! hehe tur jag inte postat all min wow-fanart då ;) sepetia e snart färglagd, hållt på me henne i nån vecka nu, lite små trött på bilden så de går långsamt -.-; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 7, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2006 Posta all din Wow fan art!!! !;D (Före detta wow misbrukare) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aizu-sama Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Gillar personligen inte WoW ett dugg. Men dem där bilderna äger. :D Jag tycker du fått till detaljerna bra på kläderna/rustningarna bl.a. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ressurected Skrivet juni 13, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 13, 2006 Håller med Siz00r, posta mer WoW-art. (Är missbrukare) Älskar in troll shaman, "The Ten Storms" ftw. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 båda två finns färglagda nu uppe på min hemsida ;) http://sticksandjam.tk Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg