swan Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Jag vet att den inte stämmer med originalet men jag tecknade helt utan referens från nån concept art. Kommentera gärna. http://www.deviantart.com/view/34324961/ //Tills du fixat en ordentlig hotlink. - Denny Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Skulle vara bra om det fanns något att kommentera. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Fixade en länk till bilden på din dA, antar att det är den. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Påminner om Guts när besten tar makten över honom på något sätt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 bilden är för mig jävligt komisk ;D *Mr storstark med vapen står och ska förabefäl över sinna manar när en metal låda faleröver hans huvud* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 lawl, ingen som har spelat Silent Hill eller är ni bara ironiska? O: Själv så gillar jag bilden mycket, fast benen ser lite konstiga ut på något sätt. ^^' Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Ingen större skillnad egentligen, från originalet. Och PH är tamefan den läskigaste "nemesis" nånsin i ett spel. Silent Hill FTW! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Jo, nog är det Pyramid Head alltid. Najs. Men jag kan inte minnas att hans fötter såg ut som mjuka morgontofflor. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 Men jag kan inte minnas att hans fötter såg ut som mjuka morgontofflor. :)Det är ju Korean Speed Sandals! Den var riktigt fin ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 du kanske skulle hitta på nått eget istället för att härma silent hill dt är nog rätt så många som både har sett spelet och filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet september 16, 2006 Anmäl Share Skrivet september 16, 2006 ..Det kallas för Fanart.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laitila Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 ..Det kallas för Fanart.. who cares? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet september 18, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 Ohhhh! Fan vad kaxig man kan vara då! haha... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 ..Det kallas för Fanart.. who cares? massor faktiskt. Edit: glömde skriva att ja gillar bilden, speciellt färgvalet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PsychoCaptain Skrivet september 18, 2006 Anmäl Share Skrivet september 18, 2006 du kanske skulle hitta på nått eget istället för att härma silent hill dt är nog rätt så många som både har sett spelet och filmen. Jag skulle vilja påstå att dom flesta vet vad Silent Hill är men inte blir upprörda över att någon ritar en bild på en karaktär ur något av spelen eller filmen. Swan påstår ju inte att det är han som hittat på Pyramidhead. Då hade det kanske varit något att klaga på, men inte nu så lägg ner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 du kanske skulle hitta på nått eget istället för att härma silent hill dt är nog rätt så många som både har sett spelet och filmen. För det första så får han rita vad tusan han vill och sedan om du ska ha något att gnälla på så kanske det borde vara alla dessa personer som ritar Dragonball, Inu Yasha, Narutofanart. Silent Hill är ett bra spel, jag har inte sett filmen så jag kan inte bedöma. Bara för att det blivit lite större för att det släppts en film på det så gör det inte hela konceptet sämre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 26, 2006 Anmäl Share Skrivet september 26, 2006 ..Det kallas för Fanart.. who cares? Fy fan va barnsligt XD HAHAHA kan inte sluta skratta... ahum ahum sorry XDDD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg