F.d. medlem Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 En till bild. :) Eller som det egentligen heter, en fågelskrämma. :P Gjord i Sketcher. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 vet inte riktigt vad jag ska skriva... den är annorlunda... men väldigt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 vet inte riktigt vad jag ska skriva... den är annorlunda... men väldigt snygg. Och där gick mitt ego upp +2. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Jäklar vad snygg, en av de bättre du har gjort! Tänker på Det levande slottet när jag ser bilden. Även lite laputa för jordklumpen ser ut att sväva ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Ser riktigt komplett ut. Bra jobbat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 3, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 Jäklar vad snygg, en av de bättre du har gjort! Tänker på Det levande slottet när jag ser bilden. Även lite laputa för jordklumpen ser ut att sväva ^^ Ja man kan ju alltid undra vart jag fick inspirationen ifrån. ;D Turnip (eller vad han heter) äger. :) Ser riktigt komplett ut. Bra jobbat ;) Tackar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 den e väldigt söt, gillar färgerna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet juni 3, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2006 scarecrow! borde heta "crow scare'er...er..." ...nevah mind fin bild, diggar marken :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Tackar tackar. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet juni 5, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 5, 2006 Han heter Mr Turnip eller Herr Kålrot på svenska tror jag. Din var sötare än den i filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg