Spirit_Within Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Var kan jag hitta hyfsade bilder att använda som avatars? De jag finner är för små eller för stora. Någon som kan hjälpa mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Är dom förstora är det väl bara att förminska dem i ditt favorit-bildhanteringsprogram eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 bästa tipset är att söka efter bilder på animen du vill ha på google eller liknande sökmotor och sen som Mustela skrev förminska dem i ex paint, eller klippa ut och klistra in. Jag brukar själv ta en screenie och klippa lite i paint och förminska till rätt storlek. ska även försöka mig på att göra en egen avathar sen när jag lärt mig använda Ps ordentligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Within Skrivet juni 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 Jag vill ha en bild på Shinji-Kun i Neon Genesis, men jag hittade ingen. Någon som vill hjälpa mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 2, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 Jag vill ha en bild på Shinji-Kun i Neon Genesis, men jag hittade ingen. Någon som vill hjälpa mig? http://images.google.se/images?q=shinji+ikari Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Within Skrivet juni 2, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 2, 2006 Tack (: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg