F.d. medlem Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Tjo folket, tänkte bara informera om att jag lagt upp en oekaki board som är helt öppen för alla att använda. Dock bör tilläggas att denna oekaki innehåller så kallat "adult content". Alla åldrar är välkomna men beteer ni er som småglin så bannas ni. Så kom och rita något fint för mig nu när den är nyöppnad. :) http://oekaki.carpelan.se/ När jag ändå postar i konstplanket så kan jag ju visa något nytt verk. :) <-- Gjord med oekakin. (och handen är spegelvänd, jag vet. xD) :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paddan Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 8D YAY! OEKAKI BOARD! nu har jag något att syssla under dagarna X3 *registrerar mig* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Whohihi! Är det pacman? Det är Pacman! XD Ska helt klart gå med. Det verkar ju kul. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg