Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 jag försökte färga en "manga" sida ur bleach .. men hur fan ska jag färga hans mun? ^^ (den e som ni ser inte på långa vägar klar ;P) http://img69.imageshack.us/img69/685/adamsfix3mw.jpg när jag endå håller på kan jag vissa min senaste ph produkt ;P http://img233.imageshack.us/my.php?image=elfenlaid8rw.jpg lekte lite ... sen blev den fin som elfen laid backgrund ,, ska klistra in lucy i den så småning om :D ok ok jag stavad fel på laid.. det skulle vara leid .. kollade det .. jaja får väll ta och fixa till det senare ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Gillade verkligen hur du hade färglagt marken o sådär, snyggt! (: Hmm testa med nån mörk röd möjligtvis? du får nog testa lite/kolla på något annat färglagt, kanske kan animen ge något tips? ps. vad är ph? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 photoshop ;D ^^ jo .. har försökt lite .. men ja mjo ska kolla run =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Serien heter "Elfen Lied" inte Laid. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Siz00r Skrivet maj 30, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 noooooooooooooo som vanligt stavar man fel... *cry* får ta och fixa den da ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Serien heter "Elfen Lied" inte Laid. haha du hann före mig, lite synd på det jobbet xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Photoshop förkortas "PS" bleachmangan- du borde inte diffucera linearten, det blir bara suddigt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Brunt och orange som tonar över i varandra borde väl funka på läpparna. Rött kommer likna läppstift. Titta på anime bilder och artbooks, se hur de har gjort Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 ok ok jag stavad fel på laid.. det skulle vara leid .. kollade det .. jaja får väll ta och fixa till det senare ;P fel igen xD det ska var "Lied" inte "Leid". kan passa på att säga att "lied" är tyska och betyder saga. ^.^v Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Nooo den gammla klassikern med en typ0 när man ska rätta. Det är som om gud jobbar 24/7 med att rätta rättarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg