VirusEt Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Tjenix! Jag bara undrade om någon visste varför de har slutat suba avsnitt av PoT? :S Underbar serie juh! B) För övrigt tycker jag att Kikumaru äger ut alla! ;) hoihoi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFish Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 En vanlig orsak till att grupper slutar subba/scanslata brukar vara eftersom animen/mangan de översatt blivit licenserad. Verkar dock inte som om PoT animen blivit licensera, bara mangan (av Viz). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Vad jag vet så har dem inte slutat subba. Förut tog det nån månad innan de började släppa avsnitt igen. Då släppte dem nästan 1 episod om dagen. Jag tror att dem väntar tills hela turneringen är klar och då börjar dem släppa igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Hoppas det mvh Chibi :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirusEt Skrivet maj 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Vad jag vet så har dem inte slutat subba. Förut tog det nån månad innan de började släppa avsnitt igen. Då släppte dem nästan 1 episod om dagen. Jag tror att dem väntar tills hela turneringen är klar och då börjar dem släppa igen. Så kan det ju vara Goofy. men ja får panik när dom gör så, tänk om serien licensieras! då lär dom ju inte släppa dom avsnitten!! Men ja får väl lägga ner min paranoia i en säck så länge och knyta en hård knut :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
everski Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Vad jag vet så har dem inte slutat subba. Förut tog det nån månad innan de började släppa avsnitt igen. Då släppte dem nästan 1 episod om dagen. Jag tror att dem väntar tills hela turneringen är klar och då börjar dem släppa igen. Nja, är lite tveksam till den teorin, då det är 20 avsnitt som visats på TV som A-O inte subbat ännu. Tror snarare att de saknar translator eller något liknande. Visst har de väntat med några avsnitt för att släppa flera på en gång, men det har aldrig handlat om så här många, utan ~5-6 som mest. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g00fy Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 Kanske det Everski, men vi får hoppas att dem släpps snart. Jag sa bara min teori :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Dem har hållt på sådär ett tag... Aja, vi får väl se. Det lär komma iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Jag sökte på lite forum för några dagar sedan på samma subjekt. Tydligen så är det något på gång. Går man in på A-Os irc kanal så står det "PoT is soon, dont ask" så det ser ut som det kommer nya avsnitt snart :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Fan va nice, hoppas bara det inte är "Soon" :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jaramide Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 En A-O kille på ett forum sa "VERY SOON" med väldigt stora bokstäver så jag tror inte att det är "half life 2 soon" som de menar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 De har haft lite problem. Det verkar som lite har löst sig men de verkar fortfarande ha problem. Avsnitten kommer men i långsam takt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 lite off topic, men ändå... vet nån vad prince of tennis ova handlar om? (?) (?) (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Menar du a Day on the Survival Mountain? I så fall handlar den om Seigaku som har ett träningsläger på ett högt berg kan man uttycka det.. Avsnittet är faktiskt ganska bra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 kan vara det... står bara prince of tennis OVA... hur många subbade är de uppe i nu? 154? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 144 avsnitt av Anime-otakus är subbade och 145 borde komma snart. I Japan är dom dock på avsnitt 175 tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg