Vargen2 Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 En kompis till mig är välldigt besatt av serien Hack och skulle därför vilja köra ett MMORPG som The World: Frågan lyder vilket MMOrpg tycker ni är mest likt Hacks The World? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 IMO, finns det inget spel som egentligen är speciellt närma. Nu har jag inte kört så många mmorpg... men jag skulle nog vilja säga att av dem jag kört så är det antingen wow eller ragnarök, men därmed inte sagt att de liknar the world på så många sätt egentligen. men som sagt mitt kunnande om mmorpg är inte så vidsträckt (iaf angående spel). Final fantasy 11 kasnke skulle kunna vara rätt så likt också, men det har jag inte prövat. f.ö. vem är inte besatt av dotHack världen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Det finns ett mmorpg som utspelar sig i .hack-världen. Dock endast i Japan vad jag vet. Kommer inte ihåg vad det heter heller :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Finns fem .hack spel till PS2 :) Det är då inga riktiga MMORPG, men dom har gjort det så det ser ut som det är ett MMORPG, med datorstyrda karaktärer som låtsas vara spelare etc, ska tydligen vara väldigt bra enligt IGN. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 30, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2006 Finns fem .hack spel till PS2 :)Det är då inga riktiga MMORPG, men dom har gjort det så det ser ut som det är ett MMORPG, med datorstyrda karaktärer som låtsas vara spelare etc, ska tydligen vara väldigt bra enligt IGN. ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Finns fem .hack spel till PS2 :)Det är då inga riktiga MMORPG, men dom har gjort det så det ser ut som det är ett MMORPG, med datorstyrda karaktärer som låtsas vara spelare etc, ska tydligen vara väldigt bra enligt IGN. ... ??? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 om du läser lite mer i första inlägget så förstår du... observera "...besatt av serien Hack...". EDIT; men det så klart han kan ju alltid mena animen, men uppfattar det som om han inte gör det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Men jag uppfattar det som att han menar animen, så lol@dig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet maj 31, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 31, 2006 Men jag uppfattar det som att han menar animen, så lol@dig. lol @ dig med då, fick reda på att hack var anime via spelet så >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Men jag uppfattar det som att han menar animen, så lol@dig. lol @ dig med då, fick reda på att hack var anime via spelet så >_> Men lol @ dig med då dom flesta inte får reda på det så och imo förstör det lite att inte se animen först >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 Men jag uppfattar det som att han menar animen, så lol@dig. lol @ dig med då, fick reda på att hack var anime via spelet så >_> Men lol @ dig med då dom flesta inte får reda på det så och imo förstör det lite att inte se animen först >_> jag tycker tvärt om, de flesta får reda på det via spelet, då man får en av animeserierna till spelet. sen förstör det att se animen först tycker jag, om än inte mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Isos Skrivet juni 1, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 1, 2006 för att avsluta den halv offtopic dusskution som jag själv deltagit till kan jag säga: Nu är det förmodligen så att de föesta får reda på att det är en aninme före de vet att det är ett spel pga att det sänds på svensk TV. men då jag köpte spelet hade de nnu inte börjat sända den och därför visste jag inte om att den fanns Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vargen2 Skrivet juni 14, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 14, 2006 Han har tänkt att börja spela FFXI och han unsdrar några saker. Vad är månadskostanden och så undrar han om det går att pvp:a och PK:a Tack på förhand Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg