Hoppa till innehåll
Anime.se

Hack Online?

Vargen2
 Share

Rekommenderade inlägg

IMO, finns det inget spel som egentligen är speciellt närma. Nu har jag inte kört så många mmorpg... men jag skulle nog vilja säga att av dem jag kört så är det antingen wow eller ragnarök, men därmed inte sagt att de liknar the world på så många sätt egentligen. men som sagt mitt kunnande om mmorpg är inte så vidsträckt (iaf angående spel). Final fantasy 11 kasnke skulle kunna vara rätt så likt också, men det har jag inte prövat.

f.ö. vem är inte besatt av dotHack världen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns fem .hack spel till PS2 :)

Det är då inga riktiga MMORPG, men dom har gjort det så det ser ut som det är ett MMORPG, med datorstyrda karaktärer som låtsas vara spelare etc, ska tydligen vara väldigt bra enligt IGN.

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag uppfattar det som att han menar animen, så lol@dig.

lol @ dig med då, fick reda på att hack var anime via spelet så >_>

Men lol @ dig med då dom flesta inte får reda på det så och imo förstör det lite att inte se animen först >_>

jag tycker tvärt om, de flesta får reda på det via spelet, då man får en av animeserierna till spelet. sen förstör det att se animen först tycker jag, om än inte mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för att avsluta den halv offtopic dusskution som jag själv deltagit till kan jag säga: Nu är det förmodligen så att de föesta får reda på att det är en aninme före de vet att det är ett spel pga att det sänds på svensk TV. men då jag köpte spelet hade de nnu inte börjat sända den och därför visste jag inte om att den fanns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...