anime_lolita Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Detta mina vänner är världens bästa film. Den har både Gackt och HYDE i huvudrollerna. Om någon vill se den kan man se den i delar på ca 7 min var på youtube. Jag rekomenderar den för för alla givetvis men den är nog mer för sånna som gillar vampyr och action rullar. http://www.youtube.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Världens bästa film är nog att ta i m-y-c-k-e-t. Men det är kul att kolla när Gackt spelar över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anime_lolita Skrivet maj 26, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2006 Okej da men den är en av de bättre filmer jag har set på ett bra tag det komer så mycket skit på svenska biografer och tv nu för tiden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chairman Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Jag har sett en bit eftersom några av mina vänner är helt sålda på det mesta som har med Gackt/Dir en Grey och så vidare. Och tja jag vet inte. Ska se hela vid ett annat tillfälle som det är nu kan jag inte direkt uttala mig hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martina Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 vad handlar den egentligen om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EvelyneChan Skrivet september 12, 2006 Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 >__< Jag älskar Moon Child. Först när jag skulle köpa den var jag lite tveksam för jag visste inte riktigt vad den handlade om förutom att det var vampyr tema och att GACKT-sama och HYDE-sama var med. Men jag är så glad att jag tryckte på 'köp' knappen! Den är absolut helt underbar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tamika Skrivet september 15, 2006 Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Hmm först gången jag såg Moonchild, var ioch för sig för att en av mina kompisar inte kunda sluta tjata.. men jag tyckte inte den var bra.. typisk Japansk film kvalla. :P . Den var som lite för överdriven.. Men nu senare har jag köpt den och sett den ordentligt, och jag gillar historien, väldigt mycket. och dom är ju som söta ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg