jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Den här tråden kanske skulle legat under tråden naruto istället men jag ladde den här så länge kan jag ändra den senare kanske. Först och främst är det folk som har sett det här "avsnittet"? Jag antar att det är som ett special avsnitt precis som det med klöver någonting. Jag såg det igår och själv tycker jag det var lite segt på något sätt men ändå ganska ok. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 har sett det...duger... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 fick höra om den idag i skolan :) ska se den senare Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Har varken sett löver(?) eller det här. Vad är det för typ av specialavsnitt? Liknande Love Hinas specialare eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet maj 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 Har varken sett löver(?) eller det här. Vad är det för typ av specialavsnitt? Liknande Love Hinas specialare eller?ja du nåt liknande och det ska stå "klöver" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet maj 26, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 26, 2004 tyckte att den var helt ok faktist Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet maj 27, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2004 tyckte om den förra specialen, hoppas den här är bra :). bara 8 min kvar iofs men configande !!! :) /me återvänder till sitt configande av linux. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Jag tror den heter "forsome clover leaf" nja den e inte så bra. serie avsnitten är bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Den heter, "Find the crimson Four-Leaf Clover!" och var svin tråkig. Vad fan är det ens för mening i den? De slåss lite, de gråter lite.. Och det är typ allt. Ingen riktig handling. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Nää, nu tar ni fel Förra årets Naruto Jump Festa 2003 handlade om att dom skulle få tag på en fyrklöver Den nya Naruto Jump Festa 2004 handlar om att dom ska eskortera en person. Alltså Kakashi, Naruto, Sasuke, Sakura och en viktig person. Har inte mer information, tittade fem första minuterna men orkade inte sen kolla mer, får titta på den senare Saxat från narutofan.com Naruto and the rest of his team embark on a mission between the eliminaton round and the final rounds of the Chuunin exam to protect the very cowardly leader of the Hidden Falls village. It's definately worth a download, but be sure you download the AVI of 2004, and not 2003 which is the Crimson Leaf episode. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet maj 28, 2004 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2004 Förresten vad menas med Jump festa? fattar inte....man kan ju inte komma ihåg allt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 Förresten vad menas med Jump festa?fattar inte....man kan ju inte komma ihåg allt... Jump Festa är ett sätt för Shonen Jump att göra reklam för sin/a manga/s. I detta fallet Naruto. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 RuroiniMajin! Det var ett tag sedan. Såg Naruto Jump Festa 2004 inatt. Det sög. Ett så var tekningen konstig. Deras huvuden var ibland bredare än axlarna och alldeles för mycket rodnader. Den var även lite patetisk med för den delen. Skulle Naruto och Sasuke ens vara så vänliga med varandra? Ens då? Nej, det tror jag inte... Tyckte inte så speciellt mycket om den. Och Naruto gör samma sak om och om igen. Blir besegrad, sedan så brinenr han och vinner. En annan sak. Sedan NÄR har Naruto lärt sig flyga? Han stannade faktiskt i luften i episoden och talade med sasuke som stod på marken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RurouniMajin Skrivet juni 2, 2004 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2004 OT: Jepps, det var det... håller mig i bakgrunden för att någon enstaka gång göra ett lite meningsfullt inlägg... OK OK, mestadelen är väl i Lekparken men det är väl någon på denna jord som tycker det är meningsfullt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Det var ganska bra, bättre än 2003 iallafall. Det är lite mer handling och action och sådant gillar jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg