F.d. medlem Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3150951 Varför ska vi behöva betala 440kr mer än amerikanarna? :( Vi får dock både svart och vit att välja mellan. (jag ska ha svart) o/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuwanger Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Vadfalls?! Jag har ingen lust att punga ut med 400 spänn mer än vad dom behöver göra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Sedan finns det ingen omväg då Europa är de enda som får svart. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Det var ju lite elakt prissatt. Jaha kommer svart bara i europa? Det var ju lite häftigt faktiskt. Jahopp 23 juni, ja hade hört 22 juni tyckte jag, men men... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Importera? Svart är väldigt fult förövrigt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 25, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Importera? Svart är väldigt fult förövrigt =) Om svart är fult eller inte är relativt. Bara för att du tycker det så gör inte vi andra det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Okej >>>>JAG<<<< tycker inte att svart är snyggt på en NDS och det är verkligen inte värt att punga ut mer pengar bara för att den ska vara en annan färg. Sådeså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet maj 25, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 25, 2006 Varför ska vi behöva betala 440kr mer än amerikanarna? :( Lite synd. Särskilt med tanke på att momsen på elektronik ligger på 25% i Sverige. Den lär med andra ord bli ytterligare någon hundralapp dyrare här i krokarna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 22, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2006 Nu har jag min svarta DS Lite! :D Var förbi Game idag och hämtade ut den, fick över 800:- av de grejer jag lämnade in så den blev billig för min del edit: fyller ju år snart så kanske får något mysigt DS-spel såsom Lost Magic att spela på min nyinköpta handburna spelmaskin. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 23, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Men fy så avundsjuk jag är. Får inte pengar förrän i augusti/september. :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Svart DS Lite kommer släppas senare i USA. Det är vad jag har hört i alla fall. Själv sitter man här med sin orginala DS. Nästan så att man vill att den ska gå sönder så att man får en ursäkt till att köpa en Lite!! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 23, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2006 Jag har då aldrig hört talas om något som kallas för en ursäkt DS Lite är så jäkla underbar ^^' går runt med den i byxfickan där min gamla DS inte fick plats :D Spelar Jump Superstars lite då och då <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 24, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Du behöver inte oroa dig för att råka sätta dig på den heller om den är lika hållbar som originalversionen. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 24, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 24, 2006 Sant ^^ Fast jag vet inte hur många fettfläckar min Lite har nu O.o går och putsar den typ hela tiden känns det som..men det gör inget, för den e min bara min :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Mmm, DS Lite är en riktigt fingeravtrycksmagnet. Ingen som vill byta sin svarta, splitternya Lite mot min lite äldre mörkblå förresten? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Bara jag här som har en svart Lite (vad jag vet) än så länge så öhm..nej :P Mustela har ju en blå dock.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 Mmm, DS Lite är en riktigt fingeravtrycksmagnet. Ingen som vill byta sin svarta, splitternya Lite mot min lite äldre mörkblå förresten? :D Bara jag här som har en svart Lite (vad jag vet) än så länge så öhm..nej :PMustela har ju en blå dock.. JA! Jag kan ju fråga _MUSTELA_ om han vill byta sin Blåa DS mot min Blåa DS... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 XD åfan vad jag skrattar åt mig själv nu, jäklar vad jag gjorde bort mig XD är nog lite trött :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet juni 25, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 25, 2006 hehe, ja ibland är det skrämmande vad man kan missa bara man är tillräkligt trött ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simon Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Någon Sundsvall-ian som vet om det finns nån affär i området där man kan lämna in begagnade spel för ett okej pris? Jag är desperat efter pengar, måste måste måste ha ett DS Lite. :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet juni 29, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 29, 2006 Simon: Jag bor inte i Sundsvall, men om du har tillgång till en GAME butik eller liknande i närheten kan du lika gärna lassa av där. Kanske inte världens bästa inbytespriser, men det hjälper när plånboken tryter. Själv ska jag använda mig av deras erbjudande imorgon och byta in min gamla DS plus tre spel för att kunna uppgradera till en DS Lite. Vad nu GAME ska göra med alla inlämndade betongklossar är dock ett stort mysterium. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg