Tomas Antila Skrivet maj 24, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 24, 2006 Då har du nu chansen! Jag tänker göra ett nytt nummer av fansinet Mangaka lagom till Mangakais Sapparikon. Deadline är den sjunde juni, och serien måste vara manga eller animerelaterad på något sätt. Mejla sidorna till tomas.antila@gmail.com Sidorna ska vara i a5 -1,5cm i kanterna. Svartvitt Bitmapp 600 dpi rekomenderas. Mangaka är sveriges äldsta levande antologifansin för Mangainspirerade serier. Alla som är med får ett gratisnummer. Mangaka är helt idéelt, trycks i 150 ex och priset går oavkortat till tryckkostnad. /Er redaktör Tomas Antila Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomas Antila Skrivet juni 4, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 jag har förlängt datumet till den tionde istället. Det är inte försent ännu att skicka in!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet juni 4, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 4, 2006 Synd att jag varken har tid att göra en serie eller lust. Kanske hoppar på någon annan gång. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet juni 6, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 6, 2006 måste det vara en manga, går det inte på något sätt att få in en liten illustration någonstans bara? :> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chairman Skrivet juni 8, 2006 Anmäl Share Skrivet juni 8, 2006 Dumt att jag såg det först nu X3. Kunde kanske ha skrapat ihop nått annars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg