Solmogen Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 Hej jag undrar hur man får japanska koreanska tecken på datorn någon som vet? Hoppas det inte finns någon som här tråd ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 kan börja med att installera det asiatiska språkpaketet, kan man göra med en windows skiva, ska finnas att välja när man installerar windows med. Sen om du vill kunna skriva med dom måste du gå in och pilla i KotnrollpanelenNationellainställningar och språkinställningar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 Om du har Win XP så tror jag inte ens att det behövs skiva, kolla bara i språkinstllningar som Noir sa, så ska det finnas en liten kryssuta för östasiatiska språk... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 Jo, man behöver skiva även för WinXP. Saken är den att om det inte finns med så måste man installera det, tar ca 230mb. Dock så ska det gå att hitta på Microsofts sida, rätt så svårhittad sist jag kollade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 22, 2006 Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2574 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet maj 22, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet maj 22, 2006 tackar fick det o funka nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg