docster Skrivet december 21, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet december 21, 2006 Uppdaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrTenma Skrivet maj 2, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 2, 2007 Om man tittar på den här kalendern så verkar det inte hända mycket i Sverige... Men i alla fall: -------------------------------------------------------------------------------------- Du har väl inte missat att det är dags för Sapparikon igen? Nr 4 i serien går av stapeln 15-17 juni i Täby utanför Stockholm. Sapparikon är ett litet animé- & mangakonvent med tema "Arrangörerna har noll koll". Sapparikon är baserat på idén att alla kan bidra med något. Det är ett konvent där arrangörerna ordnar med lokal, och entusiastiska besökare ordnar resten. Här hittar du den officiella forum-tråden. I den hittar du den mest aktuella informationen, även om det så här i börjar inte står så mycket. Välkomna! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lysse Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 Har ingen aning om hur det här fungerar, men Hikaricon 07 är den 15 - 17 juni. ... Liksom det står ju om januari på förstasidan för mig. O_o; Var är det egentligen man ser kalendern i sin helhet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet maj 3, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 3, 2007 Lol om ni inte märkt det själva så uppdateras inte tråden längre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 6, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 6, 2007 Uppdaterad! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DrTenma Skrivet maj 11, 2007 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2007 Lol om ni inte märkt det själva så uppdateras inte tråden längre. Kom ihåg, om listan ska vara så aktuell som möjligt så behöver vi hjälp från er.Jag vet hur svårt det är att få input från folk. Jag underhåller själv ett litet kalendarium på http://www.mangakai.net/forum/viewtopic.php?t=102 och känner att det är svårt att själv hålla koll på allt som händer. Uppdaterad!Tack för det Docster, en liten grej bara... Det står att konventet äger rum i Januari... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet maj 12, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet maj 12, 2007 Sorry, fixat. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gus87 Skrivet september 14, 2007 Anmäl Share Skrivet september 14, 2007 uppcon 08 28-30 september 2007 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meuw Skrivet december 9, 2009 Anmäl Share Skrivet december 9, 2009 Conversuscon 3-5 Januari 2010 Uppcon 10 9-11 April 2010 Meuwcon 13-15 Augusti 2010 ni kan alltid uppdatera er på event på konventare.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet maj 27, 2010 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2010 Jag har en stillsam undran angående kalendariumet. Är den fortfarande aktuellt? Jag blev lite nyfiken Mangakai Täby möte i Stockholm. Är det någon som fortfarande pågår? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadfriend Skrivet juni 2, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 2, 2010 NärCon 23-25 Juli 2010 Örebro DeceptiCon 20-22 Augusti 2010 Örebro WhateverCon 1-3 Oktober 2010 Gävle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 3, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 3, 2010 Tack så mycket! Jag har en stillsam undran angående kalendariumet. Är den fortfarande aktuellt? Jag blev lite nyfiken Mangakai Täby möte i Stockholm. Är det någon som fortfarande pågår? De fasta datumen ska väl gälla, om inte någon ställt in och vi inte sett det. Måndagsmötena i Täby har jag ingen aning om, ska höra mig för. Red.: Det verkar som att måndagsmötena forfarande äger rum, ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fibien Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 De fasta datumen ska väl gälla, om inte någon ställt in och vi inte sett det. Måndagsmötena i Täby har jag ingen aning om, ska höra mig för. Red.: Det verkar som att måndagsmötena forfarande äger rum, ja. Tack för svaret, nu är jag lite klokare. Vet du Sceleris eller någon annan på forumet om någon person som sköter eller är aktiv på måndagsmöten? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juni 7, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 7, 2010 Nja, inte jag i alla fall, jag vet bara några som är inaktiva. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2219 Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Något som händer framöver under våren? :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 27, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2011 Vill passa på att göra lite reklam för Kalendern på hemsidan som verkar användas väldigt sparsamt. Vem som helst kan lägga till evenemang i den för goda överblickar över vad som händer! Frågan är bara om det inte går att dölja alla födelsedagar för att slippa ha kalendern så nedplottrad som den är... Något som händer framöver under våren? :3 I maj verkar Ichicon i Växjö gå igång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NakuwaChan Skrivet december 11, 2012 Anmäl Share Skrivet december 11, 2012 Confusion 7 - 9 December Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg